A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 900 F2 1978 (900)

Cb 900 F2 1978 (900) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy jó "öreg" barát a túrák alatt

Szöveges ítélet

Előzetesen annyit, hogy volt, illetve van egy Simson S51-es motorom. Sokat jártam, járok túrázni a Simson Klub Magyarországgal. Amikor eldöntöttem, hogy nagyobb motorra váltok, kinéztem egyet a használtmotorok közül, és azt mondtam, nekem Ő kell. Elautóztam érte 260 km-t utánfutóval, és megvettem. Beleszerettem. Amikor elindítottam, persze a próbajárat után, akkopr jött a döbbenet, hogy nem is lesz ez olyan jó. A vezérműlánc feszítőjéről le volt ugorva a lánc, verdesett ide-oda. A Hosuba szervízben is elkeserítettek, hogy nincs alkatrész hozzá. Hál´ Istennek, a másik ugyanolyanból, mivel kettőt kaptam, sikerült a hibás darabokat kicserélni. Összerakták, és használni kezdtem. Egy öreg, de kezelhető erőgép, a maga 110 Le-jével, és nyomatékával. 5 sebességes volt, 6000-nél ment 120-at, ez volt az ő utazója, itt nem kellett visszaváltogatni előzéskor! Ment nagyon szépen, kicsit eszegette az olajat. Én általában 100 - 110-körül jártam vele, mint a mostani VFR-rel is. Nekem ez így jó. Kapott új Metzler gumikat is, azzal igencsak élvezet volt a kanyarodás! Voltam vele Kakucson is, az új versenypályán, hogy összeszokjunk. Nagyon szerettem, csak egy baja volt, hogy öreguras menetet szerette. Azaz, 110-zel a falra is! De nem tovább, bár sokan esküdtek, hogy mehet az még többet is! De én nem akartam hajtani jobban, viszont akikkel jártam túrázni, biza sokkal újabb gépekkel jártak, jóval nagyobb sevbességgel. Ez olyan 120 - 130 volt, így fájó szívvel, de úgy döntöttem, hogy eladom, és veszek egy frissebbet. A mostani viszont minden igényemet kielégíti! De az már egy másik történet.

Hibalista

- Vezérműlánc feszítők, egy hibás (igénytelen előző tulaj) szerelés miatt, indexrelé, karter hibás (igénytelen előző tulaj) tömítéscseréje miatti olajszivárgás, hátsó féktárcsa ütött, a kuplungrugók igénytelenül alátétezve, holott nem volt rá szükség, tökéletesen működött, kilóméteróra spirálja szakadt.

Ide hordtam szervizbe

Hosuba márhaszervíz, Dunaharaszti

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját magam

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1978
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.