Egy Henger mind felett!
Szöveges ítélet
Két szezont motoroztam végig vele, Magyarországon keresztül kasul. Az itthoni utakra ideális, semmilyen kátyú nem okozott kényelmetlenséget, városban is kifejezetten jól jött a nagy hasmagasság a padkákon.
A motorja robbanékony, gyönyörűen húz alapjárattól nyomatékból. Imádtam a hangját üres dobbal szűk kisutcákban, bár az autórisztók érzékenyek voltak rá. Gázelvételkor elkezdett durrogni ha tartalékra kellett tenni a csapot, nagyon praktikus japán talámány.
Önindító nem volt rajta, de ha az ember ráérzett a technikára, első rúgásra indult. Megvolt az az előnye is, hogy nem kellett bele akkumulátor, ahogy beindult volt világítás és kész.
Nagyon kényelmes egyenes ülés esik rajta, a hátsó utasnak kicsit kényelmetlenebb mert a lengőkaron van a lábtartója. Egy tárcsás első fék jó lett volna rá, de a dobfék is elég határozottan tudott lassítani. Nehezen váltam meg tőle, akkor azt hittem egy utcai motort szeretnék, de most hogy váltottam már visszasírom.
Hibalista
- Lánc, láncekerekek erősen használódnak, hátsó gumit is szereti harapdálni. Vezérműtengely megállt mikor kölcsön adtam egy "utcai" motorosnak aki nem ismerte az egyhenger lelkivilágát. :)
Ide hordtam szervizbe
csakis sk
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 34000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |