A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 2001 (599)

Cbr 600 F 2001 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Semmi extra, csak szimplán jó

Szöveges ítélet

Nem olcsó és már nincs is gyártásban... Pont mint a Japán gésa.
Még mindig megnézik. Még mindig tetszik mindenkinek, mivel formája időtálló és szép.
Minden egyes motorozásnál egy kicsit közelebb enged a lelkébe. Húzza az agyad,te meg a gázt. Mire pont élveznéd már fizethetsz is a következő benzinkúton! Ki van ez találva,mint egy kurtizánnál.
Igazából szerelem. Lehet mondani,mivel megláttam és megszerettem.
Csak őt akartam nem érdekelt a többi 45.000. km es hakni.Sokat böngésztem, mire rá találtam. Volt benne méter ( 68 ezer ) és a próbaúton már jelezte hogy még mindig a régi. Ismertem már a PC35 ös változatot... egy álom vált valóra.
De ő nem való igazán túrázni,mert egy 150km-es kör alatt a csuklód szétesik a lábad elzsibbad a fenekedet széttöri, a tank meg kiszárad. De elindulsz vele újra és újra mert ennek ellenére annyira élvezetes.
Sok lovon ültem már,de ő minden megbocsájt! Az úttartása bámulatos, ha el is mérnéd a kanyarívet, fékezésnél vissza tudod dönteni, lényegében hülye barát. Hacsaknem szánt szándékkal túlvállalod magad. Maga a motor 198 kiló menetkész tömege 205 kiló környékén van. de ennek ellenére meglepően könnyű. Jól fordul és könnyű vele manőverezni, már ha megszokod hogy olyan hosszú mint a vonatfütty.
Összességében nem bántam meg. Imádom,csak ne lenne lassan vége a szezonnak. Illetve ne mindig akkor lennék szabad amikor esik az eső, vagy orkán szél van, vagy csak szimplán hideg van...

2016.03 A szezon kezdetét vette,eléggé kezes így hideg aszfalton is.Még mindig tartom azt az állításom,hogy "hülye barát" !
Egy érdekesség. Amikor 250km után a motor "Res mode" ba vált és elindul az izzadás, akkor a CB500 és GSX750 ugyan annál a tempónál még csak belekortyolt a tankba. Szóval 5-6 egy átlag motornál az ezzel 9-12 ! Még mindig sokat eszik. De ezt többen is állították. Elhűlve olvasom a 4-5-6 L es történeteket... Valószínűleg nem mentek 120 al és nem közlekednek tempósan. Én nem bírom ki hogy ne húzzam néha neki...

Update:

2016.08.12. Kapott egy szép Akrapovic kipufogót, ezáltal még szebb lett a hangja :)
2016.08.15. Az eddigi leghosszabb túrám megvolt 2 személlyel 450 km és mindketten élveztük. Úgy tűnik,hogy csak hozzá kell szokni a rezonanciához ( 4 csavart hagytam el belőle eddig )
2016.12.03. Gyönyörű szezont zártunk sokat mentünk együtt.
Sok élmény..sok kanyar és még a barátnőm is megszerette már a motorozást!
Sok kilométert pakoltam bele, de egyet sem bántam meg. Pontosabban egy dolgot, a baráti társaságban mindig nekem kell először tankolni :( ez sajnos típus jelenség.
2018.06.11 Hűha, hát elég sok minden történt, Transzfogaras..stb Együtt faljuk a km-et , nem is keveset :) Sokszor kényelmetlen már, de máig szerethető és kezes gép és egyre többet látni viszont az utakon :)

Hibalista

- Kopó lakatrészek cseréjét az előző tulaj megoldotta, viszont majd szezon elején kicserélem én is.... Nevetséges árak a bárdiban... 11.789 Ft egy hátsó lánckerék.. :D a jó 50% os kedvezményt meg még a sarki kocsmában is megkapod vagy ismerőst szerezni sem nehéz akinek van.
-
- 2016.03. Kapott első,hátsó lánckereket,láncot, (68e), hűtőfolyadékot (2L 5e), első fékbetétet(vételkor kaptam hozzá), fékfolyadékot,olajat,olajszűrőt.
-
- 2016.12.03. Mikulásfelvonulás... rekord tömeg.. araszolás. Ez a halála. Hűtővíz folyamatosan 112 fok környékén járt a kinti 4-5 fok ellenére is. Valamint az olajat is sikerült felforrósítania. Ezért az amúgy is végét járó kuplung elment nyaralni.
- Mondanom sem kell 83 ezer kilométer van már benne, szóval nem vártam csodát.
-
- 2017 es szezont egy kuplunglamella cserével kezdem, valamint kap új olajat,szűrőt,olajszűrőt,gyertyákat valamint új gumikat.2017 es szezont álomszépen lefutotta az új gumikkal.
-
- 2018. Szezonra felkészítve.
- Még mindig hű társam és imádom, most már hogy azóta több nagyobb és másmilyen motoron ültem, hát nem egy erőgép,de tökéletesen elég még mindig, érik egy újabb garnitúra fékbetét csere, csak ajánlani tudom. Boldog gond nélküli együttélés.

Ide hordtam szervizbe

Na ez már nehéz. Az is hogy disztingvált legyek és az is hogy "jó" szerelőt találj.
A tudálékos, kérés nélkül szétszedem a blokkot és találok hibát kategóriából Dunát lehetne rekeszteni... Volt, váltottam. Nem ajánlom. Úgy vállalt munkát hogy anyázik és nem is csinálta lelkiismeretesen.

Szalon drága és várakozási idő hosszú..olyannyira, hogy nagyanyám előbb bejut az MR-re a kórházba mint a motorom a szervizbe.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Hála az égnek sikerült egy olyan szerelőt találni aki elfogadható áron jól dolgozik nagy ismerettel. Azóta is hozzá hordom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 62000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? RSV 1000 Mille Factory , Honda VFR
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.