A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

AF67 Today 50 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy falat Japán

Szöveges ítélet

A Honda Forza 300-am mellé kellett valami kis szaladgálós robogó télire, hisz mégsem akartam egy bő 2 milliós új motorral elcsúszni az első téli napon. Márkahű vagyok, a japán belpiacos Today pedig megtetszett, mert egy kiforrott, hülyebiztos technika meglehetősen jó áron, alacsony fenntartási költségekkel. A 2 ütemű robogó nagyon rakéta lenne, de nem szeretem a 2 ütemű szagát, ezért választottam a lassabb, cserébe csendesebb és takarékosabb 4 üteműt.

A gyári gumija sok harcot megélt már, illetve mivel 99%-ban csak télen használom, ezért kapott egy szett új Kenda K701 3.00-10 M+S téligumit. A gyári gumimérete 80/100-10, viszont ebben a méretben nincs elérhető téligumi, így át kellett állnom a kb. azonos méretű 3.00-10-re, amiből hosszú kutatás után találtam 2db elfekvőt az RMC motor raktárában a polc mögé beesve. A gumi azóta is hibátlan, nagyon hülyének kell hozzá lenni, hogy megcsússz vele, burnoutolni meg nem 5 lóerővel fogok.

A téli használat miatt kapott egy Sixgear kézmelegítőt, ami minden forintot megért. Markolatfűtéssel lenne az igazi, de a ~cigisdoboz méretű akksi nem igazán bírná el, így ezt elvetettem.

Ahhoz képest, hogy két evőpálcika és egy reklámtollból kivett spirálrugó a felfüggesztése, nagyon kényelmesen rugózik, és csak a nagyobb kátyúkban üt fel, de akkor nagyon.

A világítása romantikus piknikezéshez kiváló, de arra, hogy bevilágítsa az utat, nem igazán alkalmas. Próbáltam bele nagyobb izzót tenni, de csak és kizárólag egy fajta megy bele, így ez zsákutca.

A műszerfal nem fog összezavarni a sok felesleges információval. A km óránál nagyon optimista a 60-as szám, lejtőn hátszélben 51-52 km/h a vége. A benzinszintjelző picit hektikus: az elején és a végén nagyon lassan mozog, a skála közepén pedig átszalad, azaz kb. 40 km után lendül ki a FULL-ból, majd 40 km alatt leér az EMPTY-hez, ott pedig további 40 km-ed van még a tankolásig. A fogyasztás városi rövid távokkal 2.69 l/100 km. A kedvenc visszajelzőm a SPEED feliratú "mindjárt meghalsz" lámpa, ami 35 km/h felett folyamatosan villog, hogy lassíts - imádom a japánokat :) Ezt 1 nap alatt meg lehet szokni, utána már nem zavaró. Kerestem az index visszajelzőjét, mire rájöttem, hogy a visszajelző maga az index, hisz ott van a kormánytól 5 centire :) Fillérb@szás/költséghatékonyság Level100, hogy ugyanolyan az első és a hátsó indexbúra is. A hátsó helyzetjelző piros lámpabúrájának alja egy kis csíkban nem színezett, így ha lenne rendszám, akkor azt fehéren meg tudná világítani. Zseniális!

A legnagyobb hátránya, hogy annyira pici a csomagtartó, hogy egy zárt bukó már nem fér be, ezért bevásárláskor mindig vinnem kell magammal a kezemben a bukót, ami elég kényelmetlen. Cserébe ha túlvásárolom magam, akkor a kormány alatt egy kis kampóra fel tudom akasztani a bevásárlószatyrot. :)

Hibalista

- A teleszkópvédő gumi elrepedt; mint megtudtam, ez gyakori ennél a típusnál. Rendeltem egy szettet az eladótól, ez már alapból repedten jött 5000 Ft-ért, úgyhogy kuka, majd egy szettet az ebayről 3105 Ft-ért, ami hibátlan.
- Az izzó elég hamar elkezd elkormolódni, de szerencsére ez filléres tétel.

Ide hordtam szervizbe

Faragó Motorosbolt Kecskemét - japán robogókra specializálódtak mind értékesítés, mind szerviz szempontjából. Gyorsan és kedvező áron dolgoznak, eddig még soha sem volt probléma a munkájukkal.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 11320
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7343
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Honda Forza 300 Következő motorja? Honda PCX
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.