A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 600 Hornet 2007 (599)

Cb 600 Hornet 2007 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy év tapasztalat

Szöveges ítélet

A motorról már írtam ide, de folytatni nem engedte a rendszer! A lényeg, hogy több mint egy éve nyúzom a gépet és nagyon szeretem. Kezes jól reagál mindenre, de egy ABS jól jönne rajta, mert a kombinált fékrendszer bizonyos szitukban jól jött volna, melyeket ugyan megúsztam, de sokszor hajszálon múlt. A gép városból kiszabadulva is jól megy, de mégiscsak nakedbike ezért a szélvédelem lehetne sokkal jobb. 180 km/h fölött eléggé szaggat a szél, egyébként nem mentem többet vele 235km/h-nál, de nem is nagyon ment volna, max. még egy 10-est. Mostanában gondolkodom egy szupersport 1000-es Hondán, de az új drága, a dizájnja viszont az újnak tetszik. Talán egy-két év múlva. A fogyasztás a kezdeti 8 l környékéről beállt olyan 6-6,5 literre és nem is igazán mozdul, na jó a 24-es úton a szerpentínezésnél bizony van 7-7,5l is! De viszonylag ezek az értékek elfogadhatóak. Kellene rá egy sportdob, de mostanában nem állok túl jól ezért ez még várat magára, hisz inkább használom folyamatosan a gépet, minthogy egy dob miatt álljon a garázsban. A színe aranysárga ami nagyon jó, mert iszonyatossan jól látszik, ellenben a hangjával, ami nagyon csendeske. Kb. 7000-es fordulattól nagyon jól húz egészen 12000-ig, de ha valaki lendületesen akar vele haladni úgy váltogat, hogy ezen érték alá nem engedi sülyedni a fordulatszámmérőt.A műszerek nagyon jól látszódnak és áttekinthatőek, viszont az ülés alá nem igazán lehet sokmindent pakolni, mert rakhattak volna az aksi elé egy fenéklemezt ugyanis hely lenne benne csak félek elveszítem a cuccot. Nagyon hasznos viszont a szivargyújtó amit az ülés alá rakattam a GPS-nek. A szervízelés előtt érdemes egy köremailt írni a szervízeknek, mert bizony egy-két helyen nem a minőségi kiszolgálás a lényeg, hanem a lehúzás, le a kalappal a kiskunhalasi Iron Motors előtt, akik viszont nemcsakhogy korrektek, hanem az egyik legjobb áron dolgoznak és vevőorientáltak is, annak ellenére, hogy nem náluk vettem a motort.( bár következőnek biztos hozzájuk megyek!) Összességében tehát azt mondhatom, hogy a motor jó, kezes és abszolut felhasználóbarát. Persze a dizájnja lehetne ütősebb is, viszont a minőség és megbízhatóság jó s ez hosszútávon kifizetődik.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Iron Motors Kiskunhalas

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.