A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 1991 (599)

Cbr 600 F 1991 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Durrogó Tank

Szöveges ítélet

Kényelem viszonylagos,de mindenki elfért rajta. Tükréből nagyon jól hátra lehetett látni, pedig jó széles magas ember vok. Pakolni az ülés alá elvileg lehetett volna, de nehéz hozzájutni:mindkét farokidomot le kell venni,majd csavarokkal az ülést oldani.

92es motor volt,a 93as frissités előtti jószág,és hát a futóműve nem valami nagy szám. Nem azért,2000 után is adtak ki motort ilyen szintű futóművel,de ez vagy hintázott, vagy villaolajat cserélve pattogott.Hátsó rugóstag egyben beemelhető akár a 98as CBRről is vázuk egyezik.na az ég és föld.
Fékje nagy erővel működtethető,és még igy sem fog. ETZm volt előtte,és alig alig volt jobb annál.Ferodo sportbetéttel még a tárcsát is eszi.

Sok mindent berheltem rajta,sokszor zsákutcába futottam,de szerettem.Úgy vettem meg,hogy józan döntés volt inkább mint szerelem,de a végén azért kemény volt az elválás,konyhabútor lett árából :(...

Valami kendácsolt yoshi dob volt rajta, okos légszűrővel, és meseszép volt a hangja. Hülyén durrogtatni is lehetett (ha akartam, ha nem), meg jókora lángcsóvát is produkált.

Gumit nagyon ette,olajat nem jellemzően, benyából meg nagyon takarékos volt. Szélvédelme a plexit kivéve nagyon jó,plexicsere megoldott az én bajomat,de az utasnak rosszabb lett.

Hondát,mint márkát megszerettem mellette, mert 15 éves létére is nagyon jó volt vezetni,kezes,finom,simulékony,és a típushibákon kívül tuti nem lesz más baja.

Amikor elvitte az új tulaj,akkor életében először nem indult. Sokszor egymás után sem. Aztán azóta is hibátlan. Úgy látszik ő is szeretett volna maradni. A konyhabútor helyett.

Hibalista

- Ezeken a motorokon 2 dolog szokott átlagnál hamarabb meghalni,én mindkettőt kifogtam.
-
- 1. feszszabályzó hazaúton.hazai mesterek tüneményével pótoltam 10ezerért,ezüstpasztával vázhoz illesztve. Ez a japán gyárakban termelt Hondákra eléggé jellemző,nem lepődtem meg.
-
- 2. vezműláncfeszítő. Ökör svájci tulaj ahelyett,hogy láncot cserélt volna,egy csavart tett bele pluszban feszíteni,ahogy a szerelő elmondta. És még igy is kalapált,és még ezt is kibirta szakadás nélkül.szal nem gázos a csere,jó előre jelzi baját.ez vidéken anyaggal együtt 30-35 rugó.
-
- Nagyon szereti az évi karbiszinkront, karbipucolást, amugy egy tönkretehetetlen tank.

Ide hordtam szervizbe

Mivel nem mai gyerek volt,jó sokat vittem mindenfelé haverokhoz,hogy itt ciripel,ott kalapál,de mindenhonnan elhajtottak,hogy aminek nincs baja,ahhoz ne nyúljunk,amugy meg csak szellemeket hallok.

4 helyen voltam,hozzáértők voltak mindenütt.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.