Dürrögő fácán
Szöveges ítélet
1400 km-rel vettem meg a kis drágát, épp, hogy a bejáratás vége felé, az előző tulaj egy nagyon aranyos hölgy volt, aki áldott állapotba került, így el kellett adnia a gépet. Miután befejeztem a bejáratást, alaposan megismertem a motort, pozitívum, hogy eltalált, komoly design kíséri, sokszor nézik 500-asnak a laikusok, nagyon kellemes üléspozíciója van, 130-at egészségesen eléri, rosszabb főúton 120 gond nélkül, utassal is. Kellemesen morgó, selymes huhogással jár a motor, de kicsit halk, Pesten néha belémváltják a sávot a figyelmetlen autósok. Fogyasztása elképesztő, okosan hajtva akár 3 liter alá is le lehet menni, szénné-ronggyá pörgetve sem megy 4,2 fölé. Utasnak is kényelmes a hely, pakolórekesz szinte semmi, ülés alatt egy kis zseb, viszont van erős kapaszkodó, és kötési pontok a csomagnak. Idom nélküli, ezért 100 felett arcbacsap a szél, de hát naked, kérem...A dönthetősége elképesztő, körforgalomban aláztam már vele régebbi kiadású sportmotort is. Egyenesben lenyomott...És akkor az erő: Értem én, hogy Euro3 meg minden, de 2006-ban HUSZONEGY lóerő egy 250-esből??? Túrázni minden esetre ideális, kanyargós szerpentinen van esélye, hátra nem lett volna rossz egy tárcsafék, a tükrök 2/3-ád a könyököm teszi ki, mit mondjak még...Karburátoros, tehát könnyen tuningolható, majd ha nem fáj a szívem érte, megbütyköljük. Mindent összevetve mindennapi munkába járásra olcsó, ideális, futároknak, postásoknak és kezdőknek szuper, nyomatéka, szépsége, kanyarképessége lenyűgöző, fojtottsága érthetetlen. 250-es létére
ESZMÉLETLEN JÓ KIS GÉP :)))
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Honda MaxxPower, Bécsi u., Bp.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 1400 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |