Drága, de örökkévaló
Szöveges ítélet
Design retro-robogó részben csúcstechnikával, részben múlt századival. A blokk magáért beszél: 1 henger, 4 ütem, 50 cm3 vízhűtéssel, 4 szeleppel, injektorral! De a dobfék elől botrány!
A formaterv nekem nagyon bejön, bár a gyár célja, hogy olcsón javítható legyen ha perecelsz, megbukott - legalábbis itthon - lehet, hogy nincsenek idomok, viszont egy eccerű kerek lámpára kifizetsz 30.000 Ft-ot újan, mivel használtban, bontottan nem találsz - összesen talán ha 10-15 darab futkározhat itthon.
A másik bánatom a gyári fojtás; hiába kompetens a blokk, 50 km/h max-ra le van szabályozva. Ezt pl. Polini tuninggal tudod orvosolni, de az 50-90.000 Ft.
Egyébként itthon vettem törötten egy sráctól, aki Olaszból hozta be. Nem sok javítani való volt rajta, de a horror alkatrészárak miatt egy százas ment rá.
Így is megérte, nem véletlenül ezt vettem, mutasson nekem valaki egy 50 cm3-es robogót a Vespán kívül, amelyik elmegy akár 40.000 km-t is, és 30 év múlva relikvia lesz. Az unokáim megöröklik, az biztos.
Hibalista
- Gyertya és olajcsere.
Ide hordtam szervizbe
Karasna.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Nincs.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 7200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |