A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nx 650 Dominator 1988 (650)

Nx 650 Dominator 1988 (650) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

dominator.try.hu

Szöveges ítélet

Jelenleg is ezzel közlekedem. Sikeres vétel volt úgygondolom. 18 éves kora ellenére remek menettulajdonságokkal bír és motorikusan is kiváló állapotban van. Tény, hogy sokan panaszkodnak a kényelmetlen ülés miatt.. egyetértek. Egy hosszabb túra alkalmával 200-250 km-ként tényleg meg kell állni, mert az ember fenekét teljesen elnyomja a tankba ágyazódó ülés.

Olyan ez a motor mint a jó öreg VW bogár. Elmegy ez bárhova, csak olaj kell neki. De az viszont "percre pontosan" háromezer kiométernként. Ez valószínű többeknek nem tetszhet majd, de biztosíthatok mindenkit, hogy a megfelelő időben történő karbantartás meghálálja magát.

Nem szeretem a kétkeréken való száguldozást. Elsősorban túrázásra használom, és az uticél kiválasztásánál is a betonút az első. Többen használják terepen, mondanak jót róla, de úgygondolom, hogy egy 170 kg-os önsúllyal rendelkező motor nem igazán alkalmas terepezésre. Aszfalton mind a menetteljesítmén mind fogyasztás arányában kiváló. 100-110km-es utazó sebességnél az én 18 éves "öregem" 5 liter környékén eszik, de vegyes fogyasztásnál sem tudok feljebb menni vele.

Alkatrészellátása megoldott. Rengeteg utángyárott alkatrészt lehet hozzá kapni, de a Honda Márkakereskedések is bármit be tudnak szerezni hozzá. A honda alkatrészben nem olcsó, de a minőség megéri az árat!

Hibalista

- Hengertalptömítés - 8.000,-
- Lánckerékszett - 17.000,- (utángyártott)
- Gumik - 44.000,- (Dunlop Trailmax - gyárilag ajánlott)
- Fékbetét - 7.000,- (első-hátsó, utángyártott)
- Láncvezető gumi - 9.000,- (gyári)
- Olajcsere - 4.000,- (szűrővel, házilag, 3000 km-ként!)

Ide hordtam szervizbe

Honda Takorber
- mindenkinek csak ajánlani tudom akinek Hondája van. Korrektek, megbízhatóak, jól és gyorsan dolgoznak. Ha arra jársz és beugrasz egy köszönésre, lelkesedésből nézik meg a guminyomást és láncod állapotát.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.