A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Hornet CB600F (599 cm3)

Hornet CB600F (599 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Darázs a javából!

Szöveges ítélet

Kiszámítható teljesítmény, 8000-es fordulatig kb. egy VTR 250-es teljesítményével vetekszik. Azonban a felső tartományban megmutatja a darázs mivoltát, bármennyire papolja a sajtó, hogy kezdőmotor nagyot csíp. Abszolút kezdő motorosoknak szerintem nem ajánlott, mivel túl nagy a kontraszt az alsó és felső fordulatszám szegmensben, nem egyszer okozott meglepetést. A futómű még gyári beállítások mellett is tökéletes összhangban van a teljesítményhez, és a motor felépítéséből adódó kanyargós darázshoz. A fordulóképessége vetekszik egy 125-250m3 kismocival, igaz kell hozzá némi tapasztalat. (Safety Hungary-t ajánlom kezdő darazsasoknak.) A fékrendszer úgyszintén kategóriájában kimagasló, a C-ABS meg szinte már az egekig magasztalható. Nincs rossz fékezés, súlypontvesztésből adódó fékútnövekedés. A hátsó fékek erősebb igénybevételekor az első fék is dolgozik, így nem ül meg a motor túlságosan, és nem tör ki a hátsó rész, valamint elől is marad súly. (Van idő az első fékhez nyúlni, vészesetben). Hátránya, ne ülj át másik gépre, mert hamar eldobod, ha megszoktad hosszú időn át ezt a fajta kényelmet.
Aki ilyen motort szeretne, előre legyen tisztában vele, hogy társas túrázás közben 3-4 fokozatot kell visszadobálni, ha tartani akarja technikásabb szerpentinen a tempót. Részemről ez csak előny, a sok váltás a motorozás élvezetes része számomra. Ebből fakadóan nyomatékszegénynek is lehetne nevezni, kinek a pap .... A folyamatos rezgés bizonyos fordulatokon is egy hasonló dolog, eleinte nagyon zavart, ma már csak hasonló karakterisztikájú gépet vásárolnék. A motorozás lényegét nagyon jól adja vissza, megbízható darab. Vicces, de vonzza a parkoláskor a darazsakat :)

Hibalista

- hátsó fékbetét elfogyott:)

Ide hordtam szervizbe

Karasna

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? VTR250 Következő motorja? VFR800
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.