A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

PCX125 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

csodálatos apróság

Szöveges ítélet

A friss A1 jogsihoz újonnan vettem 2014.novemberében. A típus mellett a neten talált pozitív vélemények mellett a vetélytársak sokkal magasabb ára miatt döntöttem. Terveim szerint úgy 8-10 éves koráig tervezem hajtani, aztán ha minden jól megy egy kicsit erősebb , de ugyancsak Honda robogó következik ( pl. Forza ).

Igazolni tudom, hogy a japánok nem hazudtak sem a fogyasztás, sem a végsebesség adatában, ezért a többit is elhiszem.

A motor mellé kapott megfelelőségi nyilatkozat szerint a végsebessége 94 km/h , az átlagfogyasztása pedig 2,1 liter. Mivel a sebességmérője sebességfüggően úgy 6-8 km-t csal , egy kiegészítő sebességmérőt is használok, eszerint szélcsendben a 96-97 km/h órát mindig elérem, hozzáteszem motoros ruhában, sisakban kb. 110 kg-ot nyomok. Hátszélben a 100 km/h is elérhető ( óra szerint 108 ). A sebességi adatok szerények, de a kitűnő fogyasztási adatok mellett elfogadhatóak. Az én átlagfogyasztásom nyáron 2,0 és 2,2 között mozog, attól függően milyen sebességgel haladok, ettől följebb csak tartós 90 feletti tempóval tudom emelni. ( A fedélzeti komputer adatait a tankolások és a megtett út adataival ellenőriztem, pontosak!)

A gyári kis terelőidom helyére vettem egy GIVI túraplexit, de ahogy az egész motort a 165-170 cm-es japánokra tervezték, a plexire is kellett egy magasítást, hogy ne a mellkasomra, nyakamra koncentrálódjon a menetszél.

A 175 cm-es magasságomhoz az ülés is határeset, egyenes háttal ülve kényelmes, de a vezető s az utas közötti lépcső miatt nem tudok menet közben hátrább csúszni,pedig hosszú távon, nagyobb sebességnél jó lenne. Szerencsére a lábamnak van bőven hely, ami segít a lazításban.

Gyengéi:
- a már említett pontatlan sebességmérő
- a nedves úton gyenge tapadású IRC gumi
- kesztyűben nehezen kezelhető indexgomb (ha kicsit is benyomódik, akkor nem lehet elmozdítani egyik irányba sem )

Összegezve: ezen az áron nincs jobb robogó, ami jobb, sokkal drágább is.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Szász Nyíregyháza

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5300
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Scarabeo 50 2T Következő motorja? Forza 125
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.