A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 400 R 1993 (399)

Vfr 400 R 1993 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csirke Mobil:)

Szöveges ítélet

Igazából nem tudom, hogy lehetne elkezdeni, egy általam ennyire szeretett motor jellemzését...
Vásárlás...
első nagymotorom, ezért szerettem volna egy tanuló motort, ami megbízható, kicsi, könnyű, és természetesen "Japán"...:)
Miáltal a családban már, megkezdte tesóm a V-őrületet,(V2)-talán részemről más nem is nagyon jöhetett szóba...
A következő motorkerékpárok közül válogattam...
Suzuki Bandit 400,Kawasaki ZXR,ZZR 400,Honda CBR 400RR, és a VFR:)
Természetesen szeretettem mindig is felkutatni a lehetséges megoldásokat, ezért is szerepelnek mást tipusok a felsorolásban! ha már futnak, mért is ne:)
A Suzukin tanultam motorozni, így sikerült hamar tapasztalatot gyűjtenem...(Elsőként esett ki)
Se a motorozhatósága, se az üléspozicíója, semmilye nem fogott meg!snassz!
ZXR-kategóriában csak 250-hez volt szerencsém, illetve a segítségemre volt egy teszt(http://www.freeweb.hu/gyurkesz/motorjaim/adatok/ossze1.htm)
Nem halottam jókat a ZXR-ről, valamint jó barátom a tulaj, annyira ő sem áradozott róla!:(
A ZZR-r esélyes volt, csak aztán nagynak találtam, és formailag nem fogott meg...
Viszont a tesztet érdemes elolvasni!
Következett a CBR...
Itt jutottam el odáig, miután meghalottam a VFR-hangját, hogy nekem "libasor" nem kell...:)
A CBR-ről pozitív visszajelzéseket kaptam, és sokáig rágódtam rajta! Esélyes volt!
Biztos, hogy akik olvassák, megcáfolják, rágalmazzák a kijelentést, de túlságosan sok van belőlük, és egyszerűen amikor élőben meghalottam a jelenlegi motorom hangját, csak áltam, pupilláztam mint hal a szatyorba, és ugy halgattam a hangját mintha valami isteni HANG lett volna:), a sírása, a picit egyenletlen alapjárata, érces hangja...
Megbabonázott, és erre az érzésre vágytam, egyből libabőrös lettem:D...
ITT döntöttem el, hogy kész NEKEM EZ A TIPUSÚ MOTOR KELL!
Sajnos mo-on amikor én vásároltam, 3db volt!
Abból az egyiket nagyon sokra tartották, és annyim nem volt!(de első blikkre, nagyon szép állapotú volt)
A 2.ik-helyszini szemle során nem indult be, illetve nagyon sokat ált!...:(
A 3.ik lett végül is a befutó, igaz akadtak rajta pótolni valók, de haladok!:)
Honkongbol rendeltünk hozzá carbon tükröket(10.000Eft)-valamint a jobb első indexe hiányzott, 4200Ft(Pár)
Természetesen aksi cserével indítottuk a sort!
Majd végig ellenőriztük a szokásos lépéseket!/olaj,szűrő stb/
A motoron azóta cserélve lett, első+hátsó fogaskerék+lánc, illetve a kuplung lamellák!
Azóta új dobot is kapott!
Mindent össze vetve, tudtam, hogy japán belpiacos, így ha bármilyen gondja lesz, biztos nehéz lesz hozzá bármit is beszerezni, de mint a mondás tartja "műtét nincs vér nélkül":)
És valóban nehezebb hozzá bármilyen komolyabb alkatrészt beszerezni, de ez a picivel több utánna járás megér annyit, amekkora élményt kapok!
Összeségében, nekem(178cm)-teljesen kényelmes a motor, hasalós testhelyzet, hosszabb távak esetén azért kompromisszum szükséges, pót utast hosszú távon nem ajánlatos fuvarozni!:)
Uttartása jó, nem ráz, nem szitál!
Hozzám már fém fékcsővel került a motor, hoszabb erőteljesebb fékezések során sem puhul fel, és egyenletesen szépen adagolható!
Lámpái a rájuk bízott feladatot teljes mértékben ellátják!
Fogyasztása nekem, ez idáig 5liter fölé nem ment!
Ebben volt egyszemély nyél gáz, valamint 2személy erőltetett menet!
Egyvalami szült bennem csak hiány érzetet, az pedig a benzin vissza jelző(nincs)
A motor pakolhatósága szinte egyenlő a 0-val...
maximum tanktáska!
Japán belpiac ide-oda, én nagyon megtaláltam a számításomat ebben a motorban, minden egyes alkalommal amikor rá ülök tiszteletet parancsol!:)(1993)
Igaz nem túra motor, nem is erre gyártották, de az egyszerűsége a puritánsága megfogott!
Szerintem minden öreg motornak lelke van, neki is:)!
Sehol nem hagyott még cserben, és azóta is tökéletesen működik:)
Külseje nekem tetszik, igaz régi japó "kocka"dizájn:D
semmi CSICSA:D
Az egylengő karos megoldása, pedig számomra isteni!

Szóval összegezve, ha kell egy visító-sikító gyorsasági motor, és nem akarsz hetekre az alpokba menni, akkor bátran ajánlom!

Természetesen a motor még megvan, használatban!
Azóta is áldom tesóm áldott mondatait, amikor megemlítette ezt a motor!:)(THX Cyber)

Ui:lehet a cikk picit nagyon "Hondásra" sikeredett, de ezt a beálítottságot valamivel, amit használsz el is kell érni:)...


Hibalista

- A feszültség szabályozó rommá olvadt!(házilag orvosolva)
- Sajnos ahogy tapasztalom, szinte mindnél előfordul!
- Kuplung lamella csere(25.000Ft)
- Első hátsó lánckerék+lánc(31.000)
-

Ide hordtam szervizbe

Rettenetes kisnagykar:)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.