Csibész mindenes
Szöveges ítélet
2008 június:
Előző gépem a 650 Dragstar gyenge volt és kényelmetlen (seggileg) már 45 perc után fájt mindenem. Kerestem egy 1. erős és gyors DE NEM NEHÉZ 2. viszonylag kényelmes 3. jól kinéző 4. S4-es 5. szélvédelmet adó 6. tudásszintemhez mérten 600-as paripát. A fenti körök metszéspontja egyetlen gép volt a piacon, a CBR 600F. Abszolút alkalmazkodik az aktuális habitusomhoz, ha csorogni van kedvem akkor beteszem 70-nél 6.-ba és cruisolok, ha tépni van kedvem akkor pörgetem és odaver. Komolyan meg tudja tréfálni az embert egy laza 20 perces csordogálás után ha odahúzom 8000 fölé szinte kitépi a kezemből a kormányt. Plexit túrára cseréltem így 180-ig egyenesen tartom a karomat, utána azért behajlít és bebújós a figura. A vége óra szerint 258 (Givi pizzásdobozzal -nem szakadt le!!- ami ugyan bűn rondává teszi az összképet de nagyon hasznos egy túrán). A tükör kicsit szűk így ha tényleg kell akkor picit behúzom a vállamat hogy lássak is valamit de ennek következtében nagyon pepecül keskeny a gép úgyhogy a dugóban a sorok között sima ügy az arasz. Némi rezonancia érződik monoton pályás szakaszokon a jobb kéz ujjbegyeiben van némi zsibi de ez tolerálható. Üléspozíció nagyon király (185 cm vagyok), abszolút kényelmes, nem fejenállós, tehát NEM a csuklóm fárad el hanem inkább a behajlított láb unja meg. Minden kezelőszerv precíz, a középállvány meg egy igazi áldás. Igazi mindenes a gép legyen szó városról, pályáról vagy szerpentines kanyarvadászatról. Látszik a gépen hogy nem az aktuális divat vezérelte a megalkotóit hanem átgondoltak minden részletet, ennek ellenére frissnek hat a design is szerintem. A féloldalas világítás nekem kifejezetten bejön, meg egyértelmű ha villantok... Amin még gondolkozom az egy sportdob tekintve ritkán megyek monoton pályán hogy megőrüljek tőle és azért az nem árt ha hallanak. Szívből ajánlom minenkinek aki egy igazi mindenesre vágyik, sajnos idéntől nem gyártják és az mégnagyobb sajnos hogy senki még csak hasonlót sem.
-------------------------------
2009 június
Eltelt pár hónap és kilóméter gondoltam ismét bejelentkezek.
A gép tökéletes, probléma nem merült fel, pedig jópárszor szarra is áztam vele igen keményen de semmi elektromos gond sincsen. Egyszer balfasz módon elcsúsztam vele kb. 5km/h-val kavicson így picit karcos az oldala de a fiam szerint ez nem karc hanem "harci dísz"...
3 gondolat van bennem:
1. piszok gyors és ahogy összeszokunk nagyon nehéz megállni hogy ne tépjem neki, önuralom szükséges.
2. nagyon fasza lenne egy fokozatkijelző mert nagyon nem lehet tudni hogy 5. vagy 6. fokozatban van-e (aki a fordulatszámból tudja az hazudik vagy semmi másra nem figyel vezetés közben csak a számokra)
3. nagyon idegesítő hogy amikor fogy a benzin elkezdi a display paráztatni az embert, nos amikor azt hiszed hogy innen már tolod mert elfogytak a rovátkák, akkor még van 30 km-ed.
A gép amúgy kurv@f@sza, komolyan, csak ajánlani tudom!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Mega- Motors Pécs.
Kicsit csalódtam bennük, addig vagy fontos amíg motort veszel utána leszarnak.
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |