Csak lánc, olaj és fékbetét...
Szöveges ítélet
2000-ben két évesen vásároltam az F3-at, hét év és 70 ezer kilométer áll mögöttünk, így azt hiszem tudok érdemben nyilatkozni róla.
Rosszat egyszerűen nem tudok róla mondani azt kivéve, hogy az idomok tartóbolhái néhány helyen elfáradtak, így a műanyagosnak volt egy kis dolga vele. A motorjához nem kellett hozzányúlni, tényleg csak az olajcsere, a fékbetétek, a gumik és a láncszett volt az, amire benzinen kívül költenem kellett.
Az enyémen egy MRA túraplexi van, amit szerintem érdemes beszerezni, bár meg kell mondanom, hogy a gyárit sosem próbáltam, így inkább azért mondom, mert szerintem sokkal dögösebben néz ki.
A kényelme maximális sportmotorhoz képest, én volt hogy egy nap alatt 800 kilométert motoroztam vele és akkor éreztem csak, hogy "na most már elfáradtam"
A teljesítmény az ilyen korú 600asok között kiemelkedő, én egy K&N légszűrővel és egy Arrow nyitott dobbal bolondítottam meg, ami még rátett egy lapáttal.
Összességében az F3-at igazi univerzális motornak tartom, kitűnő és megbízható túratárs, gyönyörű, időtálló idomait még ma is sokan megcsodálják és a ringen is jónéhány arcot megszorítottam vele, így bátran mondhatom hogy ha durvulni akarsz, akkor sem fog csalódást okozni.
Hibalista
- Elfáradt néhány idom tartóbolhája, így a műanyagosnak volt egy kis dolga vele.
Ide hordtam szervizbe
Tilmann Feri, Hőgyész -hihetetlen jó és olcsó a pasas
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 7500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |