A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 900 F2 1982 (900)

Cb 900 F2 1982 (900) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak kanyarodni ne kelljen!

Szöveges ítélet

Megbízható, nagy, az utasnak is kényelmes. Több jó tulajdonság nemigen mondható el róla. A futómű igen gyenge a nagy tömeghez és a teljesítményhez. Jó úton is nehéz vele kanyarodni, küzdeni kell a géppel.(Amíg csak a CB-vel mentem azt hittem ez így van rendjén, nagy motor ---> nagy küzdelem, de ez nem így van). A fék gyenge, ezt figyelembe kell venni ha 160-180 között szeretnénk motorozni. Az előbb említett tempó nem is a szélvédelem totális hiánya miatt veszélyes, hanem a motor kígyózása miatt. Autópályán fél sávot jobbra-balra ingázik a motor 160-170 felett. Nem sikerült ezt a problémát orvosolni. Tudom a fogyasztás általában nem lényeg, de fullgázos autópályás utazásaim során 14-16 liter 100 km-enként. Ésszerű használat mellett (120-140 km/ó) 7 körül fogyasztott, nagy átlagban 8-8.5 L / 100 km. Benzinen kívül az olajat is utálta, gondolom ezért pusztított el 0.8-1.2 L-t 1000 km-enként. Több napos állás után nehéz volt beindítani, a karburátorból kipárolgott a benzin, és a vákumos - membrános üzemanyagszelep csak járó motor mellett engedte át a benzint. Ezt a problémát könnyen meg lehetett oldani. A gyári szép 4a2be dobbal csúnya volt a hangja, lecseréltem. A hangon kívül semmi sem változott. Városon belül(nem is erre való) nehézkes, nagyon melegszik, 10 perc használat után füstöl a blokkon lévő minimális olajnyom. Utasaim sosem panaszkodtak, nem volt sem kényelmetlen, sem fárasztó hátul ülni. A pénzét nem érte meg, szerencsére 50%-on még sikerült kiszállnom a projektből. Tulajdonképpen szerettem a motort, amikor eladtam, még sajnáltam is. De, ha most valaki egy CB-t kínálna eladásra (felújított, jó állapot, stb, stb....) egy cseppet sem gondolkoznék; azonnal NEM-et mondanék az alkalmi szenzációs vételre.

Hibalista

- generátor álló, ill forgórész, kuplung,

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1982
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.