CRF 450 X. Ha akarom sárkány, ha akarom királylány
Szöveges ítélet
Eddig volt három "R" tipus, ez az elsö X, és tetszik, okosan megcsinált hard enduro, semmi sallang, csak a lényeg, van rajta kiegyenlitö tartály, nagyobb hűtök, önindito,gyors légszűrö ablak, tartalékos benzincsap.Hűtö védök valoban alapbol kellenek rá, de alu kartervédö is, én kicseréltem a komplett kipufogo rendszert is egy Pro-circuit titán rendszerre, amitöl, lényegesen megerösödött.A karburátort iszonyuan lefuvokázzák, ráadásul a gyorsito membránt is ki kell cserélni valami profi cuccra, mert hirtelen gázadást követöen leböffenik, ami az R- eknél soha nem fordult elö.Ami szerintem vacak rajta és igen zavaro az a kipufogo könyök elvezetése, ugyanis a jobb oldalon az áll ki a legjobban ,ugyhogy arra esik rá a motor alapbol. A futoművek nekem lágyak, endurora jok, de ha egy nagyobb asztalon elugrik azonnal felűt, sajna át kell szelepezni ha valaki ugrálni is akar vele.A motorja egy jol átgondolt technika, jo a két kűlön olaj rendszer, ezáltal nem kell akkora olaj szivattyu sem a motor felöli oldalba, és az olaj cserét is elegendö a válto felében minden második motor olaj cserénél megejteni.Ha valaki még erösiteni akar rajta akkor célszerű kicserélni a vezérműtengyelyt az R-nek a tengelyére, de szerintem teljesen fölösleges.Mit mondjak, ha még egy husz kiloval könnyebb lenne, mint egy 2t akkor ez lenne a legjobb verda a földön :)
Hibalista
- eddig semmi,
Ide hordtam szervizbe
magam szerelem.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |