Cadillac softenduro
Szöveges ítélet
190cm 95-100 kg súlyú motorosként pár éves yamaha dt 80-as vezetési tapasztalattal 0 kilométeresen vettem át.
A harmadik lámpánál összeszoktunk. Nagyon puha kényelmes kuplung.
A fékek 24 lóerôhöz rendben vannak. Abs jól mûködik, bár nem egy finom mûszer, ami a vezérlést illeti.
Cserében viszont hátul kikapcsolható. A hasmagasság ideális, városi padkák, nagyobb kátyuk, úthibák sem fognak ki a felfüggesztésen. A tempósabb kanyarokban és szigorúbb manôvereknél nyeklik nyaklik, tekereg mindenfelé.
Komolyabb terepen kicsit nagyobb tempónál már elvérzik. Apró ugrás még úgy ahogy, nagyobbnál lekoppan a teleszkóp. Városban elég a 24 lóeró, szépen fut alul, (55km/h 5.fokozat), váltó 4000 után kopott be tökéletesre, panasz nincs. A vége 129km/h utazó: 90-100
Ülés kényelmi hatósugara 50-100km. De inkább 50…
Fogyasztás: télen fél órás rövid utakon, tempós használat esetén 4.5l/100km
Nyáron 90km/h tempónál autóúton langyos hátszélben 3.8l
Ajánlott vezetôi magasság maximum 180cm, nagyobbaknak pici lesz,összeül, becsapós a gyári ülésmagasság.
Fordulókör remek, keskeny és viszonylag könnyū.
Ha sokat mész egyenesen és szeretsz hintázni, ajánlom.
Ezzel nem lesz diszkóbaleset.
Hibalista
- Hibalista:0
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream márkaszerviz
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Yamaha dt 80 | Következő motorja? | Monkey 125 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |