A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S Abs 2004 (599)

Cbf 600 S Abs 2004 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Büszke "kis" ezüstnyíl

Szöveges ítélet

Nagyon jó "kis" túramotor, Egyik barátom már három éve használta a sajátját, miatta vettem meg az enyémet. HONDA. Ha ezt az 5 betűt meglátod egymás után, biztos lehetsz benne, hogy a kategória legjobb és legmegbízhatóbb motorját választottad. Ár/érték arányban verhetetlen. Kezdőknek inkább az 500-ast ajánlom (azzal is mentem), de ha valakinek nem gond a motorkezelés, nem fogja megölni, ha hatezres fordulat alatt elvált. Felette egy kicsit más lesz az eddig megszokott feeling; a gyorsulást érezni fogod, és sűrűbben válthatsz felfelé (amíg van:) ), jócskán megindul a gép. A futómű szerintem kiváló. 2 személlyel is rendkívül kellemes a rugózása, ill a csillapítás. Fékek; nálam 10/9. Kiváló, de egy fém fékcsővel elmaradna az a pici "megnyúlás". Szélvédelem: én 185 cm magas vagyok, de ha a gyári plexit a legnagyobbra veszem, pont pofánvág a szél, de azért sokat jelent. Kényelem: a többi motorhoz képest amin ültem (DR350, GS500, VTR1000, CB400SF, FZR600) nagyon jó, de valószínűleg a seggemmel van a baj, mert 80 km után már elzsibbad. Nem vészes.

Hibalista

- 1; 19000 km-nél az első telókat fel kellett újítani, mert "koppant" egy kissebb gödörnél is. Hozzáteszem, ez nem a Honda hibája, hanem a hazai utaké, ill az előző tulaj nemodafigyelésé (javítása; én kiszedtem a telókat, elvittem a Yamaha Fehérhez - Pilisborosjenő), és 12 000 Ftomba került. 2; a hátsó lámpa folyamatosan égett, mert a lábféknél elhelyezett féklámpa-kapcsoló beragadt a szennyeződésektől (javítása én meg a WD40, +2 perc).

Ide hordtam szervizbe

Saját szervizelés. Az még soha sem vert át :) Ha valakitől nem áll messze a szerelés, a gyári kézikönyv szerint ezt lazán megteheti. Ha a blokkot kellene bontani, bajban lennék, mert nem tudom melyik HONDA szervizbe vinném. Szerintem a Fehér Gézáéknál kötne ki. Bennük megbízom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.