A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vt 750 C 1997 (749)

Vt 750 C 1997 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bordó-arany álom

Szöveges ítélet

A bordó-arany paripa már a szalonban hívogatott. Egy kisebb méretű, minden irányban állítható olasz plexi, háttámla azonnal, később pedig két bőrtáska, és bukócső kerültek felszerelésre.
Csak az állítható plexi ér valamit! A gyári, fix plexi vagy éppen jó a motoros méreteihez, vagy nem, és ha 100-nál úgy rázza a sapkát szél, mint ahogy az Energomat centrifugál, akkor vagy gyorsabban, vagy lassabban kell menni…
Végül sikerült úgy beállítani a szélvédőt, hogy párom 150-nél sem verte a hátamat…

Egy személlyel mutatott az óra 160-at is, de ketten, full túra felszereléssel 120-130 a kényelmes tempó. Viszont ezzel a világ végéig elmegy. Mivel nincsen benzinszint-jelző, trabantos a szisztéma: napi számlálóra állít, majd kb. 150-200 km- után a ledöddőzéskor bal kézzel lenyúl, és tartalékra fordítja a csapot, és keresi a benzinkutat… Fogyasztása 4-6 liter, a „hajtási módtól függően”…

A lánc fújására érdemes időt szánni. Az első és második lánc is, kb. 24-25 e km-t bírt ki, kellő, 500-1000 km-enként megejtett teflonos láncspray-s kezeléssel. Mivel sajnos nincsen középállványa, érdemes egy krokodil emelőre alkalmas zártszelvényt szerelni, amivel egyedül is jól fel lehet emelni alul a motort, valamint egy funérlemez darabbal elfedni a hátsó gumit ilyenkor, hogy láncápolás után balra is elcsúszás nélkül lehessen kanyarodni…
Apropó a gumi. A gyári Bridgestone szerintem buta gumi, és szörnyű csúszós esőben. Alig vártam, hogy elkopjon, és hosszas keresgetés után Pirelliket vettem rá, ami nagyon bevált. Úgy láttam, a későbbi sorozatok, és a kardánosok már Dunlop-pal jöttek.
Nem egy versenymotor, de sem benzinből, sem láncból, sem gumiból nem fogyaszt sokat. A hátsó Bridgestone kb. 28 ezret bírt, az első ugyanolyan kb. 32 ezret. Végül a Pirellikkel adtam el, és volt még rajtuk használható futófelület.

A kipufogója végig össze van hegesztve, de legalább nagyon hangtalan. A gyári motoron ülve csak a villanymotor-szerű surrogást hallani még az 53 ezer km-es motoron is! Egyszerűen elpusztíthatatlan a motorja!
Alkalmas méretű (kb. 120 cm hosszú) rúdacél szárra hegesztett, például 11-es, 17-es, vagy 23 mm-es átmérőjű fúróval lehet teljesen végigfúrni a dobot az ipszilonig. Először érdemes a kisebbel kezdeni, majd ha megszokják (a motoros, és a szomszédok is), akkor lehet felfelé haladni. Egyébként alapjáraton, kis fordulaton szinte gyári marad a hangja, csak a gázt ráhúzva élénkül meg kissé, de még nem zavaró módon. A motor mögött állva így még 1 km-ről is hallani lehet a hangját…Láttam az elvágott leömlőkön Higway Hawk-os csővégeket is, azzal tényleg szépen, gyomorból szól.

Szervizbe a Japán Motorhoz hordtam Bajcsi Tomihoz. Minden szervizt ők csináltak, kitűnően és korrekt áron. Az 1 bowden cserén kívül csak a szokásos szerviz alkatrészeket kellett cserélni.

Amint a fentiekből is látszik, nagyon a szerettem és a szívemhez nőtt a motor. Szerintem ebben a 700-800-as kategóriában a legszebb ilyen jellegű motor, és soha el nem romlik! Semmije sem! Csak ajánlani tudom bárkinek, aki ilyenben gondolkodik. A következő a nagy testvér a VTX1300 volt, de az már egy másik történet…

Hibalista

- 45000 km-ig semmi!!!
- 45000-nél elkezdett szálkásodni a kuplungbowden, amit a következő, 48 ezres szerviznél kicseréltettem.

Ide hordtam szervizbe

Bajcsi Tomi (volt Japán Motor)
most Rodeo Ride 34
Kecskeméten

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.