A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

FES 250 Foresight (2000) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

BÖMBI.... :-)

Szöveges ítélet

Üdv mindenkinek!

Gyerekkorom óta motorom....kezdtem öregapám Simson S51N-jével,aztán további Simson Endurokkal,Piaggio SI-vel,később MZ ETZ 150-250-esekkel,Jawa 350-634-essel. Az akkori időkben nem volt még ennyi szemét alkatrész,mint ma,így alapvetően megbízható gépek voltak.Ezután volt némi szünet,sajnos olyan helyen laktam (panel),ami nem tette lehetővé motor tárolását. Két év után lakóhelyváltás következett,ismét motorozni szerettem volna....Teljesült,bár kezdetben 3évig egy Honda Dio SR-rel "szaggattam" az utakat. Ezen időszak alatt,annyira megtetszett a Márka megbízhatósága,illetve maga a robogózás,hogy egyértelmű volt számomra hogy Honda robogóm lesz ismét. A neten kb egy évig keresgéltem,mire megtaláltam a Foresight-omat. Olaszból lett behozva,normál állapotban.A Magyarországi forgalomba helyezés költsége 69000HUF,ami nem vészes ahhoz képest,hogy egy sima átíratás is belekerül közel 50000HUF-ba.Fékbetétek,gumik,olaj,hűtővíz cserét az előző tulaj rendezte,én a karbantartás fenn maradó részét befejeztem.A motor az olasz forgalmi alapján nem sokat volt használva,11év alatt összesen kétszer vitték el műszakira,tehát két évet tuti állt. Plexi nem volt rajt,de ezt pótoltam,13000HUF-ért lehet rendelni a Szatuna Kft-nél utángyártottat.Maga a motor kényelmes,alsó fordulaton is nyomatékos,utazósebessége 100 km/h környékén van. Hidegen is pöccre indul,fogyasztása 3,5l körül van.Motorja tudtommal egy megbízható előd tovább fejlesztett változata,a Honda Hélixé.Tervben van a markolatfűtés felszerelése,amely még inkább élvezetessé teszi majd a robogózást hideg reggeleken is.Szélvédelme elég jó,bár a magasságom végett (185cm),a motor plexijéről leváló szél a bukósisak tetején zuhog.....de ez elviselhető.Jelezném,plexi nélkül a mellkasra irányul a szél, ez kevésbé kellemes hosszú távon.

Hibalista

- Végülis csak a karbantartást kell neki megadni : 12000km-ként szelephézag állítás,Ékszíj (12000HUF),Görgők (4500HUF),levegőszűrő (2700HUF),gyertya (1200HUF) -

Ide hordtam szervizbe

Moto-Center Zalaegerszeg : az alkatrészeket megrendeltem,a szervíz kicserélte, ennyi.....a kicserélt régi alkatrészeket természetesen megkaptam

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Dio SR Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.