A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nsr 125 1993 (124)

Nsr 125 1993 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Böhöm ugró

Szöveges ítélet

Először is egy Honda MTX 125 R típusú mociról van szó, csak nem találtam ilyen típust a választékban. Dakar kiadás lehetett, mert mondenhova ez volt írva, trikolór színü volt. Blokkja 125 ccm es 2 ütemű vízhűtéses power szelepes, berúgókaros. Pontos adatot nem tudok róla, de 27-30 le körül volt. Végsebessége 130.

Első nagy mocim volt (babetta után). Nagyon szerettem, mert 2 évnyi használat alatt csak a gázbovdent cseréltem rajta.Motorja simán indult( első rúgás szinte mindíg), szépen járt, nem füstölt (2 ütemű létére) és jól húzott hála a power szelepnek. Kényelmes volt, tetszett a hatalmas teste, szerette a rossz utat, sokat erdőztem vele, volt hogy ugrattam is cross pályán. Ettől eltört 1-2 küllő és hatalmas 8 as lett a hátsó kerékben. Így adtam el. Igazából ez az -R változat, ami túraendúró formájú, kicsit nehéz is volt a terephez. Minden működött rajta, nagyon megbízható volt és jó volt a hűtése is (vízhűtés), soha nem ment fél fölé a mutató, pedig nem volt rajta ventilátor.
2 év alatt csak a gázbovdenre költöttem, vettem 190 ezerért és eladtam 165 ezerért.

Hibalista

- Gyakorlatilag nem romlott el, 1x elszakadt a gázbovden, pár küllő kitört az ugratásoktól, valamint 1-2 percnél tovább nem bírta, ha a fordulatszám 7 ezer felett volt (power szelep nyitott állapotban), mert akkor leállt. 6. ban ez 90 km/h felett jött elő, illetve emelkedőn ahol huzamosabban kelett alacsonyabb fokozatban pörgetni. Valószínüleg beállítás probléma volt. Illetve a váza 1 helyen a heggesztésnél eltört, valószínüleg az ugratásoktól, de nem volt észrevehető, nem főtartó volt, így használtam elég sokat( bár nem ugratva).
-

Ide hordtam szervizbe

Nem látott szervízt, magam szereltem, de az alkatrészek drágák hozzá

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.