Bitang V4 500
Szöveges ítélet
Imádom ezt a V4-et. A blokk pontosan annyit bír, amennyit a japók mondtak (40000km) Nálam 40136km volt. Ezután teljes a káosz. De ha türelmes vagy akkor megint mehet a csapatás 40000km-ig. Soha nem hagyott cserben. ´86-os évjárat és lenyomhatod a kategórián belüli 650ccm-is gépeket, csak rutinos legyen minden sebességváltás. Kényelmes, nyomatékos, gyors. De rutinosnak kell legyél az alkatrészbeszerzésben. Nekem a teljes generálra való alkatrészbeszerzés kb 3-6 hónapba telt, de nem azért mert nem volt pénzem. Kimondottan haladóknak való, és ez a világ első V4-e ami pörög 11500-as fordulaton, terhelve is!
Hibalista
- Elkopott a vezérműtengely, 3-as henger főtengelycsapágy kiragyásodott, szétrepedtek a szívócsonkok, első teló olajfolyás.
Ide hordtam szervizbe
Barabás és Kanyar: See & See motorszervíz (régen KA-TO)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |