A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 250 2004 (249)

Cbf 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
4,8(4 db)

"Béláim, gondolkodjunk!"

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem…robogóról ültem volna át valami nagyobbra, mert munkába járáshoz már kevés volt a Suzuki AY50W alias „Kis sárga veszedelem”. A 600as kategóriához még nagyon kezdőnek éreztem magam, nameg városba is soknak tartottam….ekkor láttam meg egy kereskedésben árválkodni Őt…későbbi nevén Kisbélát. Jó választásnak ígérkezett. Meg ugyebár: „Béláim, gondolkodjunk!” (Legényanya c. film.)
Plexi, doboz…én meg rádobtam egy bukócsövet. Kis alku, és máris az enyém volt.
Mondhatom remek kis masina, nem túl erős és 1hengeres blokkja miatt kicsit ráz is, de 4000-7000 fordulat között nagyot húz (volt egy véletlen egy kerekezés is emiatt). Igaz a váltó áttételezés lehetne kicsit hosszabb, meg elkélne egy hatodik is, de 90-100Km/h utazóhoz elég...többel nem volt érdemes nyüstölni, mert plexi ide-oda, ezért 180cm magasság fölött tép a szél rendesen.
Mivel karbis a szivató nagyon szivatós konstrukció…10°C alatt elkél neki 5perc melegítés, különben az első fékezésnél lefullad.
Hétvégi motor volt, kisebb túrákkal egy személlyel, de csoportban, ám egyszer csak találtam egy benzintyúkot, és így hármasban tettünk meg sok-sok kilométert (kb.1500at). A leghosszabb kétszemélyes túra 350km volt, ám ekkor már az utolsó pihenőből inkább már hazatoltam volna (de azért 100km-t tolni mégiscsak sokáig tart). Ekkor született meg az elhatározás, hogy kell valami nagyobb…de ez már egy másik történet lesz.

Összefoglalva a 250-es városban, ill. egyszemélyes túrázáshoz elegendő. Nem egy erőgép, de 4000-7000fordulat között szépen húz. Étvágya minimális, 3-3,5L/100Km. Biztosítás, adó szintén kis-tétel…simán bejön az éves BKV bérlet ára…a spórolt pénzen meg vehetsz egy jó bukósisakot, meg gerincvédőt :-)
Utassal 100-150km-ig kényelmes 80-90km/h tempóval, ezután kezd fárasztó lenni, meg a fékek is tiltakoznak kicsit a plusz súly ellen…nagy terhelésnél felkeményednek, kicsit üveges hatást keltenek.

Egyetlen negatívumot tudnék említeni…az pedig a makrancos váltó, mely –állítólag tervezési hiba- ha nagyon felmelegszik nem lehet üresbe kapcsolni.

Kezdőknek, hétvégi hobbi-motorosoknak és munkába járóknak csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Előző tulajnál semmi
- Nálam semmi
- ...remélem a következő is elégedett lesz.
-
- Kopó alkatrész (akksi, fékbetét)

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream (Budapest, I.ker, Attila út)
Korrektek, rendesek, gyorsak

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.