A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S Abs 2004 (599)

Cbf 600 S Abs 2004 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Barátságos nakedbike - kezdőknek is!

Szöveges ítélet

Nem egy gyorsasági világbajnok, de a gyárnak nem is ez volt vele a célja. Sokszor rám tőr a megalománia, és nagyobbat szeretnék, de rá kell jönnöm, hogy egyedül még ebben a gépben is vannak tartalékok, utassal viszont tényleg lehetne benne még egy kicsi erő. Kezdőknek kifejezetten ajánlom, bár vigyázzni kell viszonylag nagy súlya miatt (220 kg körül van). Egyenes tartása kiváló, kanyarodáskor sem kell nagyon dolgozni, de nem annyira fordulékony mint pl egy CB 600 Hornet. A plexi megfelelő szélvédelmet biztosít, üléspoziciója hosszabb túrák elkalmával is kényelmes. Teherbírása (180-190 kg) lehetne nagyobb, kétszemély esetén, csomagokkal lehetnek teherbírési problémák. (Nekem még nem volt). 7000 fordulatig nagyobb ugrás nélkül húz, ott van egy kis teljesítmény ugrás. (Nekem egy Akrapovic dob került rá, amely még +4,5 Le-t és egyenletesebb teljesítmény görbét, valamint nagyobb hangot eredményezett, mível a gyári dob szerintem rendkívűl csöndes.)

Hibalista

- Eddig nem volt vele semilyen problémám. Másfél év után akumlátort kellett benne cserélnem. Sajnálatos módon már mindkét oldala megnézte közelebről a földet, így volt kuplung kar (kb 5000 HUF), fékkar (kb 7500 HUF), tükör (kb 6-7000 HUF) csere. Nagyobb sérülései nem lettek, mert álló helyzetben történt a "baleset". A láncot 30 000 km után kellett lecserélnem, fékbetét csere elől kb 12 000-ként, hátul 15-18 ezrenként (a gyári betét ára: 8-12 000 HUF). 6000 km-ként kisszervíz (átvizsgálás csak), 12 000 km-ként nagy szervíz (olajcsere stb.).

Ide hordtam szervizbe

Moto Extreme, Vác
Több szerelőjük van, volt olyan amelyikkel nagyon meg voltam elégedve és volt olyan is akivel nagyon nem.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Honda Karasna, Budapest XIII. Váci út - Lehel tér
Egyenlőre "vakon" megbízom bennük.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32400
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.