Az új darázs
Szöveges ítélet
Sziasztok!
Friss "nagy A" kategoriaskent vettem meg az uj 2007-es Hornetet. Sok teszt olvasgatas es utanajaras utan sikerult meggyozni magam arrol, hogy nem lessz nehez dolgom ezzel a geppel. hiaba 600-as es 102 LE, de mindenki azt mondja, nagyon konnyen kezelheto.
Igy is lett. A tanulomotor (Kawa ER-5) es a regebbi, minimalis tapasztalatok utan (Hornet900) egyszeruen feludules volt a paripa az elso 10 km utan. Konnyu, a tomegkozpontositasnak hala nagyon konnyen kezelheto, dontheto a gep. (kb 1,5 cm "paracsik"-om van). Gyors es pontos a motor reakcioja mind a fek, mind pedig a gazkart huzva. Egyszeruen: Honda.
Aktiv 1,5 het alatt 1500km et mentem a darazzsal Nagy reszet Budapest belvarosatol a munkahelyemig. Dugoban sem kell sokat alldogallnunk... mint emlitettem nagyon kezes a gep, konnyeden ellavirozhatunk vele minden forgalmi szituacioban. Ket rovidebb, 3-400Km-es turat is beiktattam ebben a szep idoben, termeszetesen az oldalbordaval a kakasulon. Az elso 100km en nagyon nyoszorgott szegeny, amig meg nem talalta a kenyelmes poziciot es attol a pillanattol kezdve le sem akart szallni. Igaz, 50-60 kg nal sulyosabb utast nem igazan ajanlott fuvarozni. Nem valtoztat sokat a motor menettulajdonsagain, viszont elofeszites-allitas nelkul annyit emelkedik a motor eleje, hogy az mar kenyelmetlen, valamint ejszaka mindenkinek a szemebe vilagitunk. Visszakanyarodva egy kicsit. Pakolhatosaga nem az igazi .. kb 0 hely van az ules alatt, az EU csomagon es egy ABUSE lancon kivul semmi mast nem tudtam bepreselni oda. Minden masra marad a tanktaska. Hala istennek nem valami 0.5-os lemezbol keszult a tank, egy 19 literes tagyot (ez nekunk boven eleg volt a turakra) 160km/h nal is siman tart a 4 magnes. A motor utazosegessege olyan 140-150km/h kozott van, attol fuggoen ki mennyire birja az arcaba verodo szelet. A kis fejidom moge valamennyire el lehet bujni (193cm :D vagyok) de ne szamitson ra senki, hogy 120 felett eltolja a legaramlatokat a bukorol.
Szereny velemenyem szerint egy nagyon kezes, pontos, es kivaloan vezetheto, valamint elvezheto motort sikerult alkotni az Honda Hornettel. A formavilaga kicsit rendbonto, sokan masolasnak tartjak, de nekem tetszik es itt a lenyeg: Az ember szeresse a sajat paripajat, en ezt teszem.
Hibalista
- - Az elso parszaz kilometer es egy szerencsetlen uthiba utan az kormanycsapagy utott egy fel millimetert, szervizben 3 perc alatt 1 csavar meghuzasaval orvosoltak a problemat, azota is tokeletes.
-
- - Az uzemanyag-szintmero kicsit erdekesen mukodik, egyenesben all a motor, villog, miszerint csak 4 liter van benne. Egyenesben megtankolom es 12-ot sikerult csak beletenni, mar tobbszor is. A tank 19literes a gyari adatok szerint.
-
- - A bejaratas vegere a valto egyre gyakrabban nem akarta venni a sebessegeket. Ez a gyari hig "Bejaratos" olaj cserejevel azonnal megszunt es azota is tokeletesen mukodik.
-
- - A fogyasztas az elso 300 km en megutotte a 10litert, majd szepen fokozatosan kezdett csokenni, most, kb 1500km el mogottem kb 7-8 literrel alakul 2 szemellyel, de meg mindig csokken, allitolag egeszen 6-ig.
Ide hordtam szervizbe
Honda Takober, Budapest XVII. ker. Pesti ut 5. - Gyorsan, pontosan es nagyon tisztan dolgozott a szerelo, ott lehettem a motor mellett a bejaratas utani 1000-res szervizen. Nem a legolcsobbak, de nekem nincs es ugy erzem nem is lessz veluk problemam.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |