Az új 110.-es,és a régi 100.-as(ég és föld)LEAD.
Szöveges ítélet
Egy új vt 750.-est vettem 2007.-ben.
Rá két hónapra nevelőapámis ingert kapott ,és vett egy lead100.-ast.(lecserélte a becsben tartott komárját)
Ő két év alatt közel 2000km.-ert tett bele.
A szervizelését mi oldottuk meg,nem bizunk a szervizekben.
A biztos amit mi csinálunk meg a motoron alapon.
A kis gépezet gyönyörüen üzemel a mai napig,bár a 2000 nem sok még benne.
A fogyasztása 2 liter körül mozog,bár az öregem igen kiméletessen bánik vele.
Az első 1000km alatt 50 fölé nem ment,és később sem ment vele 60.-nál többet.
Egyszer ment vele 70-et,de szerinte már sok neki.
Hihetetlenül csendes,tökéletes a mindennapi használatra.
Hidegen néha nem indit az öninditó,csak halkan kattan.A közeljövöben megnézzük az inditógómbot,hátha csak oxidáció.
Ha nem az akkor megnézzük az öninditót.Egyébként finom kis gépezet.
Hát most akkor áttérek az új 110.-esre.
2008.-ban volt egy gerincmütétem,igy kicsit szüneteltettem a nagyvasam(vt750.-est)
Kb 2 hete megláttam a használtmotorok. hun az új honda lead.-et
398.-ezer regadóval,névreirva vizsgával.A regadót a Honda átválalta akció cimszóval.
Igy sikerül múlthéten(2010.01.09.) hozzájutnom egy szép fekete egyedhez.
Mivel hébehóba gurultam az öregem leadjával,határozottan mondhatom,az új teljessen más!!!
Vizhütéses,ebből kifolyólag még sokkal halkabb.
Injektoros,integrált duálfékes,elöl egy egész becsületes tárcsával,
lemezfelni helyett alufelni,a tank a padlóba épitve,igy monthani hatalmas,
két bukósisakot magábafoglaló tároló az ülés alatt.
A kormány alá is épitettek egy tárolót,amibe kissebb dolgok,:kesztyü,iratok,kissebb italosdobozok kényelmessen beférnek.
A gyujtáskapcsolónál a kulcslyuk mechanikussan zárható,igy nem lehet idegen dolgokat a kulcs helyére bedugni.
Az ülést a gyujtáskapcsolóba helyezett kulcs benyomásával lehet nyitni,nemkell a hátsólámpánál matatni,mint a réginél.
Csupa csupa finomitás,éshát a teljesitmény:
A régi tipusú lead sem rossz,de az új sokkal dinamikusabb.
Mégcsak 50 km.-ert gurultam vele,mert várom a rendszámot.Meghát azért hideg
is van,nem akarom ,hogy megfázzon a hátam.
Remélem sokáig szolgál majd.
Nem fogom reszelni,nekem bőven elég amit tud,valószinü igy sokkal tovább fog megbizhatóan üzemelni.
A következő,:lakkfekete dobozt szereték rá venni,a tárolóhelyből sosem elég alapon.
Később még irok majd,hogy megosszam a tapasztalatokat.
Ha esetleg valami kérdésetek lenne,vagy segithetek a leaddal kapcsolatban:
gs500 kukac freemail pont hu
Hibalista
- még semmi
Ide hordtam szervizbe
mi magunk
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | vt 750 shadow(még megvan) | Következő motorja? | egyenlőre ez marad(de csakis honda,a motor) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |