Az sem baj, ha vág a szél, így a KIRÁLY
Szöveges ítélet
Előzmények
Előző motorom nem az én stílusom volt, így hát motort kerestem. Üldögéltem a 600 ill. a 900-as horneten, a Pan-Europe-n, stb.... aztan egyszer, felküldtek a porondon lévő CB1300-ra. No ez kell neked! Tiltakoztam, de végül Ő lett.(lehet, ha Kawa kereskedő nem olyan undok, akkor egy Z1000-ről írnék) Ki sem próbáltam, csak mikor elindultam a hazautra.
Első utam
Uristen! Ennek nagyon fog a fékje! Citriző lábakkal száltam le róla.
Késöbb
Aztan megszoktam, mindent; az erőt, a termetét, a féket, a szelet, az esőt, a hideget, a jeget, a havat, MINDENT!
Bejáratni külföldön a hegyekben egy 2 hetes túra keretében tettem meg. Azt hiszem jól döntöttem. Meghatározó élmény volt - még ma is az, ha rágondolok.
Használat
90%-ban túrázok, nagy TOP case, ülés táska, tanktáska.
Külön érdeme az ülés alatt található NAGY tároló hely: pót kesztyű, esőruha, esőbélés, szerszámok, mellény, támasz alátét, defektjavító, láncspray, "vontatókötél" - már jól jött 1x,2x-.
Nagyon ritkán megyek 2 személlyel, de bőséges hely van mögöttem. abszolut nem érezni a második személyt rajta. Megy mint a böszme.
Nem rángatom, egyenletesen megyek, de ha kell visszakapcsolok. Alsó fordulatról is jól húz, kellemes előzni vele. Hosszú, nyugodt haladásnál jól jönne a 6-dik (még ma is próbálkozom, de hiába).
140-150 km/h sebességig semmit nem érzek (már megszoktam), egyenes derékkal ülök rajta, jól lehet eléggé a tankra csuszok. Hosszú távon hátrébb ülök, pakolgatom a lábom a bukógombára... vagy a vádlival, vagy a talpammal támaszkodom rajta. Igy is lehet vele kanyarogni :-D
Állva kicsit rossz rajta menni, mert görnyedni kell rajta, de egyébként hihetlen jól vezethető kanyarokban is. Egy kormány emelővel lehetne segíteni rajta, de az mit hozhat ki normál vezetésnél, nem tudom.
Tapasztalatból tudom, h murvás utakat is jól viseli, főleg állva.
Könnyen manőverezhető, rossz utakon gödrök kerülgetésével.
Ahol Király, azok a hegyek! hm..nyam-nyam...
Visszafordító kisívben?! - semmi, laza manőver.
1000 km-t lenyomtam már egy nap alatt, nem volt különösebben rossz érzésem. A csuklóm nem fáj, a fenekem... háát nem tagadhatom, h ott, az nap, érezhető volt!
Kiváló a hátsó LED-es lámpa (kollegák dicsérik), főleg szutyok időben!
Én elfogadom a 6 literes fogyasztását, mégiscsak egy sor4 1300 ccm-ben, mindenféle légterelés nélkül, nem?
Gumikról egy pár szó; az eredeti gumikkal 12000km-t mentem, nem volt gáz, de túrára indultam, s lecsereltem. Most még mindig a 2-s garnitúrával járok, de még nem kell gondolkodnom a cserén.
2008.10.31. kb: 30.000km-nél cseréltem 3 garnitúrát. Nem kellett volna, de megint túrára indultam.
Ami nem az erőssége
- egy túra motor nem dobozolható!!!!! - nagyon nagy szívfájdalmam. maszek módon is oldom meg, nagyon fent van a kipufogója, - MEGOLDVA - Krauser
- s ha már kipuf, egy retro motor miért nem dual kipufos,
- nincs közép sztender egy ilyen nehéz motornál,
- az áltagos 300 km/tank kevés, kicsinek találom a 21 literes tankot,
- vészvillogó hiánya.
De ezek nélkül is élvezni lehet a motort.
Próbáld ki egy Karaván alkalmával.
2008.10.31. ig
Azóta 2 személlyel, sátrasan, dobozolva róvom az utakat... Semmi megterhelés, vagy valami nem tetszés nyilvánítás, semmi.
TÖKÉLETES!
Hibalista
- Semmi, normál szervizelés
Ide hordtam szervizbe
TS. Integrál, Cegléd - 2006-ig
Most szervizt keresek, be kell, h valljam elég nehéz. Nevetséges különbségek vannak az árajánlatokban, már ha válaszolnak a megkeresésemre. :-(
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
2007-től Honda Dream - kalapot emelek előttük
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |