A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 1300 2003 (1284)

Cb 1300 2003 (1284) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az sem baj, ha vág a szél, így a KIRÁLY

Szöveges ítélet

Előzmények
Előző motorom nem az én stílusom volt, így hát motort kerestem. Üldögéltem a 600 ill. a 900-as horneten, a Pan-Europe-n, stb.... aztan egyszer, felküldtek a porondon lévő CB1300-ra. No ez kell neked! Tiltakoztam, de végül Ő lett.(lehet, ha Kawa kereskedő nem olyan undok, akkor egy Z1000-ről írnék) Ki sem próbáltam, csak mikor elindultam a hazautra.

Első utam
Uristen! Ennek nagyon fog a fékje! Citriző lábakkal száltam le róla.

Késöbb
Aztan megszoktam, mindent; az erőt, a termetét, a féket, a szelet, az esőt, a hideget, a jeget, a havat, MINDENT!
Bejáratni külföldön a hegyekben egy 2 hetes túra keretében tettem meg. Azt hiszem jól döntöttem. Meghatározó élmény volt - még ma is az, ha rágondolok.

Használat
90%-ban túrázok, nagy TOP case, ülés táska, tanktáska.
Külön érdeme az ülés alatt található NAGY tároló hely: pót kesztyű, esőruha, esőbélés, szerszámok, mellény, támasz alátét, defektjavító, láncspray, "vontatókötél" - már jól jött 1x,2x-.
Nagyon ritkán megyek 2 személlyel, de bőséges hely van mögöttem. abszolut nem érezni a második személyt rajta. Megy mint a böszme.
Nem rángatom, egyenletesen megyek, de ha kell visszakapcsolok. Alsó fordulatról is jól húz, kellemes előzni vele. Hosszú, nyugodt haladásnál jól jönne a 6-dik (még ma is próbálkozom, de hiába).
140-150 km/h sebességig semmit nem érzek (már megszoktam), egyenes derékkal ülök rajta, jól lehet eléggé a tankra csuszok. Hosszú távon hátrébb ülök, pakolgatom a lábom a bukógombára... vagy a vádlival, vagy a talpammal támaszkodom rajta. Igy is lehet vele kanyarogni :-D
Állva kicsit rossz rajta menni, mert görnyedni kell rajta, de egyébként hihetlen jól vezethető kanyarokban is. Egy kormány emelővel lehetne segíteni rajta, de az mit hozhat ki normál vezetésnél, nem tudom.
Tapasztalatból tudom, h murvás utakat is jól viseli, főleg állva.
Könnyen manőverezhető, rossz utakon gödrök kerülgetésével.
Ahol Király, azok a hegyek! hm..nyam-nyam...
Visszafordító kisívben?! - semmi, laza manőver.
1000 km-t lenyomtam már egy nap alatt, nem volt különösebben rossz érzésem. A csuklóm nem fáj, a fenekem... háát nem tagadhatom, h ott, az nap, érezhető volt!
Kiváló a hátsó LED-es lámpa (kollegák dicsérik), főleg szutyok időben!
Én elfogadom a 6 literes fogyasztását, mégiscsak egy sor4 1300 ccm-ben, mindenféle légterelés nélkül, nem?
Gumikról egy pár szó; az eredeti gumikkal 12000km-t mentem, nem volt gáz, de túrára indultam, s lecsereltem. Most még mindig a 2-s garnitúrával járok, de még nem kell gondolkodnom a cserén.
2008.10.31. kb: 30.000km-nél cseréltem 3 garnitúrát. Nem kellett volna, de megint túrára indultam.

Ami nem az erőssége
- egy túra motor nem dobozolható!!!!! - nagyon nagy szívfájdalmam. maszek módon is oldom meg, nagyon fent van a kipufogója, - MEGOLDVA - Krauser
- s ha már kipuf, egy retro motor miért nem dual kipufos,
- nincs közép sztender egy ilyen nehéz motornál,
- az áltagos 300 km/tank kevés, kicsinek találom a 21 literes tankot,
- vészvillogó hiánya.

De ezek nélkül is élvezni lehet a motort.
Próbáld ki egy Karaván alkalmával.

2008.10.31. ig
Azóta 2 személlyel, sátrasan, dobozolva róvom az utakat... Semmi megterhelés, vagy valami nem tetszés nyilvánítás, semmi.

TÖKÉLETES!

Hibalista

- Semmi, normál szervizelés

Ide hordtam szervizbe

TS. Integrál, Cegléd - 2006-ig
Most szervizt keresek, be kell, h valljam elég nehéz. Nevetséges különbségek vannak az árajánlatokban, már ha válaszolnak a megkeresésemre. :-(

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

2007-től Honda Dream - kalapot emelek előttük

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.