Az öszvérek öszvére :)
Szöveges ítélet
Sajnos eljárt már az idő fölötte (forma, kényelem, az utód Varederonek meg szinte semmi köze az endurókhoz). Korábban és azóta sem, nagyendúró kategóriában, láttam még ennyire megbízható modellt. Emlékszem milyen jókat röhögtünk az 5e km-ként szervízbe cipelt más típusokon, megadtuk neki, amit kellett (évenként 1X) és ment, és ment, .... (ha jól rémlik, a hivatalos szervíz periódus -- egydüliként -- 12e km volt).
Bejártam vele szinte az összes európai hegyet-völgyet, soha egy percnyi kihagyás, hiba, akármi (- 5-től + 40 fokig) nem volt.
Legjobb motorom lett volna, ha azaz ülés nem lett volna... (az egyetlen gyenge pont). + 175 cm-es magasság alatt a kartársak lába nem érte el az aszfaltot a piros lámpánál...
Long live the AT!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |