A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 1000f 1993 (998)

Cbr 1000f 1993 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az örökjáró!

Szöveges ítélet

2000-ben vásároltam Svájcból behozott példány volt, itthon én vagyok az első tulaj. Megjárta Ausztriát, Görögországot, többször Horvátországot, és soha semmilyen műszaki problémám nem volt vele!
A túrákat mindig két személlyel és 3 doboz tanktáska tette meg. Nagyon jól terhelhető, amire azért nem árt vigyázni hogy teljes terhelésnél megnő fékút.
A túrákon autópályán tartós 200km/h és poroszkálva is kényelmesen lehet rajta utazni.
Műszaki dolgok:
A kormánycsapágyat valószínűleg a nagy önsúlya és a magyar utak tették tönkre de ezt is csak 55e km-nél, ekkor cseréltem a kerékcsapágyakat is, mivel érezhetően már azok is a végüket járták. Ezeket én végeztem rajta. Jelenleg 60e km van benne és még egy szelepállítás sem történt rajta, ezzel nem büszkélkedni akarok mert tudom hogy nem ártott volna talán (ezért idén mindenképpen meg lesz ejtve ez is) de én úgy vagyok a dologgal ha úgy megy mint a doxa miért legyen hozzányúlva!
Olajat mindig félszintetikusat(castrol) kapott 10e kilométerenként, a szervizkönyvben 12e van megadva csereperiódusnak.
Gumit, 2 garnitúra Michelin Pilot Road használtam el, ezek kb. 15e km bírtak rajta. A gép nagyon kezesen viselkedett vele, jelenleg Metzeller Roadtec van rajta a ami viselkedésre ugyan olyan.
Láncot kb. 20e-ként kellett cseréljek rajta (D.I.D.) mivel idáig sajnos nem figyeltem a lánc típusjelzésre ami az élettartalmat nagyon meghatározza most egy D.I.D. 530ZVM teszek rá mivel jelenleg ez a legerősseb ami kapható.
Összefoglalva egy Ár/Érték arányban nagyon jó, megbízható, erős, jó minőségű gép. Aki szereti a nagyobb testű motorokat, és túrázni is, annak nagyon tudom ajánlani!

Üdv
Pilu

Hibalista

- Kormánycsapágy, kerékcsapágyak.

Ide hordtam szervizbe

Enduro motorosbolt Pécs Tiborc utca
Szerelő: "Pufi Bácsi" Varjasi Úr

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.