A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 2006 (782)

Vfr 800 2006 (782) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az eminens

Szöveges ítélet

Egy 400-as Suzuki Drz helyett kerestem egy olyan gépet mellyel a Velencei-tónál távolabb is el lehet merészkedni, lehetőleg hátsó fertály fájás és utas sírás nélkül. Márkahű akartam maradni, ki is néztem a DL 650-est, de a szalonban sokkolva vettem észre, hogy bizony nem ér le a lábam! Ezzel a túraenduró vonalról kénytelen-kelletlen eltávolodtam, tesztvezetések következtek, elsőnek egy új 600-as Yamaha Fazert, nem győzött meg, majd következett egy 800-as VFR:más kategória volt, mint a Fazer, 10 perc alatt a szívembe férkőzött, megvettem. Megpróbálok objektív lenni, és taxatíve felsorolni jó és rossz oldalát a Kicsikének:
Jó: + zseniális futómű (sportosan kemény, ugyanakkor kiválóan veszi a pesti Demszky-akadályokat, én 90%-ban itt használom)
+ a teljesítményre sem lehet panasz, bár ezt több tesz ( szerintem indokolatlanul) kritizálta. 3,4 s 100-on, 260 körüli végsebesség, szerintem sporttúra kategóriában nem kell több
+ kifogástalan Honda minőség
+ 3-as gyári dobozrendszer, méregdrága ugyan, de abszolút nem kóványog tőle a motor, szélcsatornában fejlesztették, és úgy tervezték, hogy a felfogatási szerkezet engedi a hátsó topcaset 2-3 milimétert mozogni, így nem tud a szél belekapni. 200 fölött is mentem 3 dobozzal, és utassal, 100% stabilitással.
+ túraplexlivel 10es szélvédelem
+ ritka, használtan is igen keresett
+ ABS - kell!
Negatívumok: (csak 3-at találtam, pedig agyaltam rajta rendesen)
- nehéz
- magas vételár
- az üléshelyzet nekem elég csuklóterhelő

Összességében lenyűgöz,viszont vigyázni kell vele, mert ahogy mások is írták, egyszerűen nem lehet érezni vele a sebességet! 100 szinte csak poroszkálás, 200 meg mintha a megengedett 130 lenne...Ebben a szélvédelem és a zseniális futómű a lovas:)

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Takober
Ezt a szakmát náluk kéne oktatni!Kifogástalan szolgáltatást nyújtanak,és lassan kuriózumként náluk érezni lehet,hogy a vevő az első.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.