A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Honda CX500 C 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az élményekben gazdag és hűséges Trágyapumpa (Güllepumpe)

Szöveges ítélet

Önmagában már az sem volt egy egyszerű történet ahogy hozzám került a gép.
Egy motorbaleset kapcsán keresztbe volt törve a csuklóm amikor egy kereskedésben megláttuk egymást. Hogy hogyan kerültem akkor oda, gipszben, az már egy másik történet, mint ahogy az is ahogy a tulajnak el kellett lopnia onnan a saját motorját, a lényeg hogy nyomban szerelem lett, mármint a motorral, mely azóta is töretlenül tart.

6 napja volt a kezem gipszben, mikor először magam alatt érezhettem az összesen 500 köbcentis, egyedi V henger lenyűgöző nyomatékát mely az 50 lóerejével és a törött kezemmel robogtatott haza. Mindennek lassan 15 éve, de azóta is osztom a Honda CX megjelenésével egy időben, a német szakirodalomban a Güllepumpe (Trágyapumpa)-ról publikált véleményt, mi szerint is a CX-nél lehet szebbet csinálni de jobbat nem!
Mind ezt bártan merem általánosítani a :

Honda CX500
Honda CX500 C
Honda CX650
Honda CX650 C
Honda GL500
Honda GL650

típusokra is.

Az enyém egy Honda CX500 C , 1980-as kiadású, egy Ford Transit-tal eszközölt csúnya karambolból adódóan egyedi átalakításokkal tarkított modell. Fogalmam sincs hogy pontosan hány km lehet benne de nem is érdekel. A lényeg hogy együttlétünk alatt ( közel 15 év és jó néhány ezer km ) még SEMMIT SEM KELLETT RAJTA SZERVIZELNI, és soha nem is hagyott cserben. Csak benzin kell bele, 100 km-ként kb. 6 liter és irány a nagyvilág!
A szépséges, erős, kuriózumi CX vasam lassan krisztusi korba lép és a következő 30 évet is együtt tervezzük.

Tapasztalatom megerősítése kapcsán további infókra lehet szert tenni a

www.cx-gl.hu

oldalon.

Hibalista

- 'Tönkremenés' szempontjából gyakorlatilag semmi számottevőt nem tudok említeni. - - Amit az együtt töltött 15 év alatt cserélnem kellett: - - gyertyapipa : kiment benne az ellenállás - - ventillátor lapát : a műanyag lapátban kimozgósodott ill. eltört a fém betét. - - cseréltem az olajpumpa hajtó láncát de nem azért mert gondom volt vele hanem egyszerűen csak adódott egy lehetőségem, gondoltam élek vele, miért ne cseréljem ki. Ráadásul csak 3.000 Ft volt. - - Ami említésre méltó: az öntvény blokkban 'kiszopósodott' a tőcsavar menete (már így került hozzám) ezért be lett töltve a blokk zsákfurata és újra kellett vágni bele a menetet. -

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett szerelőhöz vinnem, az esetlegesen felmerült problémákat - jellegükből adódóan - sikerült házilag orvosolni

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1980
Kényelem (9) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? MZ - ETZ 250 Következő motorja? Honda CX500 Honda CX650 Honda GL500 Honda GL650
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.