A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » NC700X (670 cm3)

NC700X (670 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az éhezőművész

Szöveges ítélet

2016. júniusában vettem 10500 km-rel. Egy CBF125-öt hajtottam előtte, majd meglett az A kat. vizsga és váltani kellett. Megtetszett a róla írt tesztek, tapasztalatok alapján. Kipróbáltam és az első karika után fülig ért a szám. A motor építése miatt alacsony a súlypontja, könnyen manőverezhető, alig érződik a tömege. A motor hangolása már-már személyautós, 4700-as fordulaton leadja a max. nyomatékot, nem kell szétforgatni. Ezt megakadályozandó 6500-nál le is tilt. Nagyon praktikus a tank helyén található tárolórekesz, hosszú túrák során rendkívül hasznos, de egy kisebb bevásárlás is belefér.
Már a vásárláskor kopottak voltak a gyári Metzeler Z8 gumik, itt-ott megcsúszott a motor fara, 14000 km-nél érte el a kopásjelzőt. Ekkor Michelin Pilot Road 4-es gumikat kapott. Ezután mintha más motoron ültem volna, tapadt mindenhol, nem nagyon lehet zavarba hozni. Sajnos 4000 km után a hátsó gumiba egy kisebb vasdarab fúródott és javíthatatlan lett, újat kellett vásárolni. Most 26000 km-nél az első gumin alig látszik kopás és hátul is bőven van még a kopásjelzőig.
Két személlyel feldobozolva is elfogadható a menetdinamika, de nyilván nem egy ezres sportmotor erejét kell várni tőle. A fogyasztása 3,1-4 liter között mozgott, még a Kakucs Ringen sem ment 4 fölé.
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/789993.html
A gyári plexi nekem (186cm) mellkasra, nyakra és fejre is vitte a szelet, zajos is volt, ezért Puig túraplexit és kiegészítő légterelőt kapott. Így kevesebb a testre áramló szél, viszont a turbulens zaj kicsit nőtt. Egy jobb bukósisakkal és füldugóval ez orvosolható, viszont így 140-150-es utazó sem megterhelő. (mint később kiderült, az új bukósisakkal (SHOEI) már a gyári plexi sem volt zajos, viszont nyáron az összes bogár a nyakamon és bukómon landolt).
Ami hátránya volt, hogy a gyári kipufogó hangja elég gyenge, ezért kapott egy Bódis dobot, mellyel már sokkal izgalmasabb, mély hangja lett.

Összességében egy kényelmes, megbízható, takarékos motor, mely kezdőknek ideális választás.

Hibalista

- Egy hátsó defektet és a kopó alkatrészeket leszámítva semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Motorcenter

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? CBF125 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.