A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » NC700X (670 cm3)

NC700X (670 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az éhező művész

Szöveges ítélet

2016. júniusában vásároltam, egy CBF125 nyergéből ültem át rá, friss A-kat. jogosítvánnyel. Ami már a próbaúton is megfogott az a nyomaték volt, aminek a csúcsa már 4700-as fordulatszámnál a csúcson van, így 5000 fölé nem is nagyon kell pörgetni a motort. Kényelmes az üléspozíció, a gyári plexi a mellkasra és fejre vitte a levegőt (187 cm magas vagyok), zajos volt, ezért egy Puig túraplexi + kiegészítő légterelő szépen elviszi a fejem felett a szelet, viszont a turbulens zajok itt is megvannak. Egy Shoei bukóban már ezek a zajok is csendesebbek lettek.
A gyári Metzeler Z8 gumik már a vásárláskor (10500) km-nél is erősen kopottnak látszódtak, 14000 km-nél jutottak el a kopásjelzőig, de ekkor már száraz aszfalton is csúszkált. Michelin Pilot Road 4-es gumikat kapott, melyek nagyon szépen tapadnak, mintha egy teljesen már motoron ültem volna. Sajnos 4000 km után lett egy hátsó defektem (kb 3 cm-es vasdarab állt bele, pedig nem is offroadoztam vele). Fájó pont volt egy 4000 km-es gumi kidobása, de sajnos javíthatatlan volt. Nagyon hasznos a tank helyén található tároló, egy csomó dolog belefér és nem kell feleslegesen a hátsó dobozt cipelni. Hosszú túrán két személlyel 3 dobozzal + a tárolóval sem volt gyenge, pedig megjárta a Dolomitokat. A plexinek köszönhetően a 140-150-es utazótempó sem kényelmetlen. A 6. fokozat viszont nagyon hosszú, 110 alatt nagy gázra nincs éles reakció, 120 felett viszont már szépen húz itt is. A fogyasztása parádés, 3,1-4 liter között, tehát 2 személlyel, feldobozolva sem tudtam 4 fölé vinni, de még a Kakucs-ringen sem.

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/789993.html?page=2

A gyári dobnak eléggé semmilyen hangja van, inkább csak a blokk zakatolása hallható, így kevésbé szerethető. Kapott hát ezért egy Bódis dobot, mellyel szép, morcos, mély hangja van.
A motor elrendezése ill. az ülés alatti tank miatt alacsony a súlypontja, könnyen tologatható, a hosszú tengelytáv miatt autópályán is stabil.
Összességében egy jól használható, kényelmes, keveset fogyasztó motor.

Hibalista

- Egy defektet leszámítva a kopó alkatrészek cseréjén kívül más nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Honda Motorcenter

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? CBF125 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.