A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xrv Africa Twin 750 1990 (749)

Xrv Africa Twin 750 1990 (749) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

AT! mi más??

Szöveges ítélet

Az egész úgy kezdődött,hogy 1994 et irtunk, és első osztályos autószerelő szakközépben osztálytársaim már heves motormániában vergődtek de én még tünetmentes voltam.
Mindenki nagy fekvős négyhengeresekért rajongott,és szinte az egyetlen adat amit tudtak a teljesitmény, meg a sebesség volt.
Egy szép napon máig jó barátom Jani behozott egy motorkatalógust akkor az még ujdonság volt(ugy mint a benne levő mocik a pesti utakon..) És ott megláttam Őt!
Nagy volt, V2es, és látszólag nem volt akadály előtte. Az akkor még hihetetlen volt,hogy nekem egyszer ilyen motorom legyen de én elhatároztam ha egyszer motor akkor Africa Twin! Az sem érdekelt,hogy egyetlen hátrányként a magas árát tüntették fel.
Viszonylag későn lett belőlem motoros,és második nagymotorom már egy AT lett kevés kilóméterrel szép állapotban került hozzám,ráadásul gyönyörű elegáns fekete szinben.
Azóta persze rengeteg túraélményt nyüjtöttem vele,és kezdetét vette a legtöbb Afrikás legkedvesebb időtöltése,az egyéni izlésre alakitás.
Részben saját készitésű alu oldaldobozok,sportkipufogo,üa szint jelző,bukócső,renthal kormány,csak hogy néhányat említsek.
Aztán kb 30000km nél várhatóan kipusztult a benzinpumpa amit az African Queens től rendeltem korrekt pénzért vákuumos rendszerüt(tökéletesen működik)
A motorról:kényelme sokak szerint nem erőssége.nos:én mentem vele egy nap 850km-t(kotori öböl-Bp)és nem mondom,hogy frissen de különösebb kínok nélkül szálltal le otthon. szerintem nem gáz.
teljesitménye:nem késztet vakmerő helyzetekbe de soha nem kevés ha rendesen használjuk.
Nekem gyári dobbal túl halk, viszont egy jó rendszerrel gyönyörű hanghatásokra képes.
Pakolhatósága szerintem remek, két személlyel plusz kétheti nomád turához való motyóval sem éreztem sem a féket sem a futóművet gyengének.
Sok embertől hallottam,hogy szivesen járna ilyen mocival, de a magassága nem adott hozzá.Nos igen ehhez a géphez nem árt a jó fizikum és a magas termet, megdöntve jelentős a súja viszont ha már megy vele az ember nagyon barátságostud lenni.
Nekem nem volt vele különösebb műszaki gondom az említett benzinpumpán kivül egyszer egy elektroros csati elégett,kb 1500Ft volt a javitás,akinek meg ilyen motorja van az általában műszaki érdeklődésű,nemmintha sokszor kéne piszkálni.A kötelező szervizek megléte mellett kb örök darab, főleg nekem aki viszonylag keveset használja.
Nem is tervezem az eladását,főleg mert még mindig annyira tettszik mint 15 évesen.!!

Hibalista

- impulzus benzinpumpa,teleszkóp becsúszószárak,töltővezeték csatija elégett

Ide hordtam szervizbe

Hege és Gábor

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.