AT! mi más??
Szöveges ítélet
Az egész úgy kezdődött,hogy 1994 et irtunk, és első osztályos autószerelő szakközépben osztálytársaim már heves motormániában vergődtek de én még tünetmentes voltam.
Mindenki nagy fekvős négyhengeresekért rajongott,és szinte az egyetlen adat amit tudtak a teljesitmény, meg a sebesség volt.
Egy szép napon máig jó barátom Jani behozott egy motorkatalógust akkor az még ujdonság volt(ugy mint a benne levő mocik a pesti utakon..) És ott megláttam Őt!
Nagy volt, V2es, és látszólag nem volt akadály előtte. Az akkor még hihetetlen volt,hogy nekem egyszer ilyen motorom legyen de én elhatároztam ha egyszer motor akkor Africa Twin! Az sem érdekelt,hogy egyetlen hátrányként a magas árát tüntették fel.
Viszonylag későn lett belőlem motoros,és második nagymotorom már egy AT lett kevés kilóméterrel szép állapotban került hozzám,ráadásul gyönyörű elegáns fekete szinben.
Azóta persze rengeteg túraélményt nyüjtöttem vele,és kezdetét vette a legtöbb Afrikás legkedvesebb időtöltése,az egyéni izlésre alakitás.
Részben saját készitésű alu oldaldobozok,sportkipufogo,üa szint jelző,bukócső,renthal kormány,csak hogy néhányat említsek.
Aztán kb 30000km nél várhatóan kipusztult a benzinpumpa amit az African Queens től rendeltem korrekt pénzért vákuumos rendszerüt(tökéletesen működik)
A motorról:kényelme sokak szerint nem erőssége.nos:én mentem vele egy nap 850km-t(kotori öböl-Bp)és nem mondom,hogy frissen de különösebb kínok nélkül szálltal le otthon. szerintem nem gáz.
teljesitménye:nem késztet vakmerő helyzetekbe de soha nem kevés ha rendesen használjuk.
Nekem gyári dobbal túl halk, viszont egy jó rendszerrel gyönyörű hanghatásokra képes.
Pakolhatósága szerintem remek, két személlyel plusz kétheti nomád turához való motyóval sem éreztem sem a féket sem a futóművet gyengének.
Sok embertől hallottam,hogy szivesen járna ilyen mocival, de a magassága nem adott hozzá.Nos igen ehhez a géphez nem árt a jó fizikum és a magas termet, megdöntve jelentős a súja viszont ha már megy vele az ember nagyon barátságostud lenni.
Nekem nem volt vele különösebb műszaki gondom az említett benzinpumpán kivül egyszer egy elektroros csati elégett,kb 1500Ft volt a javitás,akinek meg ilyen motorja van az általában műszaki érdeklődésű,nemmintha sokszor kéne piszkálni.A kötelező szervizek megléte mellett kb örök darab, főleg nekem aki viszonylag keveset használja.
Nem is tervezem az eladását,főleg mert még mindig annyira tettszik mint 15 évesen.!!
Hibalista
- impulzus benzinpumpa,teleszkóp becsúszószárak,töltővezeték csatija elégett
Ide hordtam szervizbe
Hege és Gábor
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |