A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Today 4T 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Aranyos

Szöveges ítélet

A Benelli Pepém folyton betegeskedett, így gondoltam, veszek egy tényleg megbízható robogót. 130 ezerért találtam ezt a citromsárga kis robogót. 7 évig volt Kymco Agilitym, igaz csak 1 évig volt 50 cm3-es, de emlékeztem az 50 cm 4 ütem korlátaira. Mivel a Today kisebb, egész jól ment, óra szerint 58-at tudott (GPS szerint ez meglepetésemre 57 kmh volt, míg az Agility a fojtás kiszedése után is csak GPS szerinti 52-t tudott 50-esként).

Előnyei:
- Nagyon megbízható, teljesen használható végsebessége van.
- Hátsó dobozt vettem rá, így jól pakolható volt.
- Takarékos a benzinnel, míg az olaját én is könnyen lecseréltem 1000 km-enként.
- Ötletes, hogy a kulcslukat le lehet zárni, így kvázi lopásgátlóként funkcionál.

Hátrányai:
- Meglepően huzatos. Vettem rá gyári plexit Japánból egy vagyonért. Passzol rá a Vespára való Tucano. Ezekkel már jó volt.
- A teleszkópok szerintem 50 kg-os nőkre vannak méretezve. A 75 kg-om alatt folyton felütött a hátsó teleszkóp. Az első meg kb. olyan primitív volt, mint a bringámon a 15 ezer Ft-os Suntour teleszkóp.
- 176 cm vagyok, de már ezzel is kicsinek éreztem, ezért nagyon hátracsúsztam az ülésben. Ettől viszont szétrepedt a varrásnál az ülés. Szerencsére kaptam rá bontott, varrásmentes ülést.
- Az első hátsó dobfékek, hiába integrálfékek, nagyon gyengécskék. Veszélybe sosem kerültem miattuk, de mikor a Vespámról visszaültem a Todayre még az eladás előtt, ledöbbentem, mennyire nem fognak. Szerelő szerint ez ennyit tud. Nem csoda, hogy nem nagyon van nagyobb hengerszett a Todayhez, életveszély lenne ezzel 70-nel menni.
- Lényegében folyton 50 kmh felett jártam vele, itt viszont már csipegette az olajat. (1000 km-en 3 dl elfogyott)

Összességében szigorúan városba jól használható robogó, de szerintem 170 cm-ig és 60 kg-ig ajánlható, addig viszont nagyon.

Hibalista

- - Konténeres robogó volt, az első teleszkópja egy ideig nyikorgott berugózáskor, aztán elmúlt magától.
- - Fullgáznál 30 km/h-nál kicsit megtorpant a gyorsulás, majd folytatta egészen 58-ig. Cseréltettem szíjat, görgőket, gyertyát, légszűrőt, de ez a bug megmaradt eladásig.

Ide hordtam szervizbe

A Mirek Motors mellett működik egy szerelő srác. Szíjat, görgőket cserélt, előtte meg is rendelte a szükséges alkatrészt a Mirek motorstól. Elégedett voltam vele.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 6500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Pepe Következő motorja? ET2
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.