A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 750 F 1991 (747)

Cb 750 F 1991 (747) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Arany középút

Szöveges ítélet

Már több mint 20 éve motorozom, minden kategóriát volt szerencsém kipróbálni. E 20 év tapasztalata alapján választottam ezt a gépet és telitalálatnak bizonyult, a mérete ideális, a futóműve a magyarországi körülményekre van kitalálva elég lágy a rossz utakhoz,de a csillapítás is megfelelő, ha egy kicsit gyorsabban kanyarodik az ember. A kezelhetőségről annyit, hogy gyakorlatilag fenékkel kormányozható, ezt úgy értem, hogy pl a Velencei tó fölötti panoráma parkolóból, úgy le lehet vele jönni, hogy az ember 3-ban motorfékkel ereszkedik és nem kell a kormányhoz nyúlni. A teljesítmény és a nyomaték persze lehetne több, de ez közlekedésre való motor és legfeljebb vissza vált az ember. Az autók 99%-nál úgyis jobban gyorsul, ami sokszor a biztonság zálloga. A terhelhetőséggel is elégedett vagyok, 3 doboz 120l, tanktáska 30l + ketten az asszonnyal az ugye 200kg-nál is több. Ebben a felfogásban autópálya tempónál 5.5-t fogyaszt, ha csak lötyögünk akkor 4.5. Ez a méret még városban is kezelhető, persze jobb az oldal dobozok nélkül. A kormány pont az autók tükre felett van, mert az a tuti ha minden kocsi mögöttem van. A gépemen minden gyári, csak egy kis plexi és a Givi rendszer az extra.Ha egyedűl megyek vele akkor kb 3 óra a kényelmes rajta,de a több sem veszélyes. Autópályán rászoktam hasalni, a lábam a hátsó lábtartóra teszem így a 160km/h még kényelmes.Kétszeméllyel 130 km/h az utazó és többször kell megálni.Probléma nem volt a géppel a kuplung elkopás az Asszony elindulási gyakorlatának következménye.A Red Baronban rendesen karbantarják, ha mégis javítani kellene, van csere motor, szóval szép az élet.
Összefoglalva 1 misiért van egy tuti motorja az embernek, ami mindenhova elviszi.

Hibalista

- Kuplung

Ide hordtam szervizbe

Red Baron

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.