"Apának kék motorja van" Akrapovic edition
Szöveges ítélet
Én írtam az "Apának kék motorja van" ítéletet, csak új lett a mail címem így nem tudom módosítani.
Na a lényeg, hogy azóta kapott egy airbox módosítást, így már nincsen benne szívászaj csökkentő. Alul picit gyengébb lett, de középen és fölső tartományban érezhető a különbség. A szívászaj pedig tényleg egy megvadult elefántbikát idéz.
Februárban az eddigiek kiegészültek egy komplett Akrapovic 4-1 racing rendszerrel. Nos, az M1 Törökbálint előtti emelkedőjén megpróbálva az eddigi óraszerinti 235 kmó-s végsebesség teljesen gyári áttétellel 255-re módosult. Sajnos nagyobb nem lehet, ezzel az áttétellel, mert ennél a tenpónál 5-dikben folyamatosan leszabályoz a gyújtás. Mókás órdító, ropogó, időnként lángnyelveket lövellő motorral előzni az M1-n:))) Mindegy, marad így, mert nem akkora élmény egy naked-del 200 fölött menni, de a gyorsulása ezzel az áttétellel egészen borzasztó.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
TAKOBER
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Taki-Gyuri
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |