allroad warrior
Szöveges ítélet
Sok példányt hoztam be Ausztriából, eladási céllal, mivel nagyon megkedveltem annak idején. Az első Domim egy dugattyúhibás 650-es volt, és még ennek ellenére is beleszerettem a könnyű vezethetőségébe és a nagy termete ellenére kezes viselkedésébe. Meg hogy Honda (kissé elfogult vagyok).
Nyomatékos egyhengeres, a 90 es évek designjával, ami még azért ma is elmegy szódával. Ha jó olajat kap és nincs agyonnyúzva meleg időben, a világból kimész vele. Sajnos a léghűtés egyik átka hogy a henger hátsó fala nem kap annyit, meg lehet sütni a dugót.. Nekem sikerült is egyet, vagy egy hónap meló ment a levesbe, hónolás, új dugattyú, stb. De hát kellett járatni és sikerült megszorítani a túlméretes dugót, mert a nagy feelingben elfelejtettem hogy járatos. Az igazság az hogy régen nincs már NX-em ,úgyhogy nagyon szőrszálhasogató elemzést már nem tudok írni. Az biztos hogy ha 300 körül akarnék túraendurót venni, csakis ezt venném. Volt FMX-em is ,ami ugyanez a blokk másik vázzal és futóművel, még abban is jól muzsikált, bár azért én a Honda helyében nem ezt a blokkot raktam volna egy funmoto-ba. Ahoz már kicsit régi. Lényeg : megbízható, alacsony fenntartási költség, kényelmes, magas, nyomatékos, kellemes üléspozíció, strapabíró.
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |