A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Anf 125 Innova 2003 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Unalmas! Sosincs semmi baja...

Szöveges ítélet

Én csak kiegészíteném az előző értékeléseket néhány bosszantó dologgal. Itt jön ki, hogy ez egy olcsó motorkerékpár.

Aprilia Scarabeo 50 volt előtte, így ehhez is hasonlítom:
- Futómű rosszabb (hamar felüt, nem csillapít cseppet sem a 90 kilóm alatt), fékek gyengébbek (az első sokkal, mint valami dobfék).
- Kényelem is rosszabb (ülés és az üléspozíció is kényelmetlen, előre lejt az ülés, 30km után jól esik leszállni róla).
- Szélvédelem sem jobb (a váltó cipőkímélő, de semmi sem védi az eső ellen, ahogyan a lábszárat sem úgy, mint egy robogón).
- Teljesítmény csak hangyányit jobb, mint egy korszerű 50-es 2T, de legalább megelégszik 2-2.5 literrel, két személlyel is. 80-as utazó tartható vele akár két személlyel is. Halk és strapabíró.

Mindenképpen érdemes a fékcsövet fémre cserélni és jobb fékbetétet adni neki. Ez sokat számít és nem nagy kiadás. Rugózással nem sokat lehet kezdeni. Érdemes lenne utángyártott hátsó rugóstagok beszerelése, de egyelőre nem találtam ebbe a típusba valót, ami garantáltan jobb mint a gyári. Doboz kell rá ha bármit cipelni akarunk.

Ezekkel érdemes számolni mielőtt beleugrik valaki. Viszont tényleg fillérekből eljár vele az ember. 5000 km éves futásteljesítmény mellett, 300Ft/l üzemanyagáron, minden kopó/fogyó alkatrészeket kicserélve, szervízintervallumokat betartva és KGFB-t is beleszámolva kijön 1 km 11-12 forintból! Városban nagyon jó, és ha bírja az ember ülepe, akkor elindulhat vele világgá is. 200kg terheléssel is könnyedén tudja a 80km/h-t, és nem fogyaszt 2,5 liter fölött! Jó kis motor összességében.


Update 08.04.29.:
- Kapott egy fém fékcsövet és most már van rajta fék. Négy ujj helyett kettővel is beéri fékezésnél. 8000.-ft volt kompletten és egy métert elég belőle venni. Házilag könnyedén beszerelhető, azt mondanám kötelező a cseréje.
- Kapott sűrűbb teleszkóp olajat előre, így már nem olyan puha. Hátulja továbbra is hamar felüt egy személlyel is, de legalább a budapesti utakon kényelmesebb, mint egy kemény pattogós valami.
- Ha valaki plexivel használja, akkor nem árt lebontani a teljes fejidomot és megerősíteni a baloldali plexitartó konzolt a kormányon, mert idővel eltörik. Nem egyedi eset, hanem típushiba. És jobb előbb megcsináltatni, mert utólag elég nehéz lesz beállítani a konzolt, ha teljesen letörik.


Update 09.03.01.:
- Meki vegyél már egy ilyet a sok használhatatlan vasad helyett! :)


Update 09.06.28.:
Nemrég vettem egy Olasz „vasat”, egy 200-as (Piaggio blokk) robogót. Gondoltam azzal jobban elleszek, mert erősebb, de pillanatok alatt rájöttem, hogy nem kellett volna. Nem mondok márkát, de nem egy gyenge darab a kategóriájában. Szóval akkor jött az első pofon, mikor észrevettem, hogy nem is megy sokkal jobban. A gyorsulása természetesen jobb volt a majd kétszeres teljesítménynek és az automata váltónak köszönhetően, de egyáltalán nem ért fülig a szám. Amiben jobb volt a nagytestű, 150kg-os robogó, hogy jobbak voltak a fékei, stabilabb az úttartása és az ülése kényelmesebb, meg volt sisaktartója. De másban rosszabb: pattogós a futóműve, ami az Innova után nagyon kényelmetlen volt, fogyasztása kb. a duplája a csekély többletteljesítmény mellett, fenntartása is a többszöröse, kerekei meg kisebbek. Tehát megbántam, hogy megvettem a nagyrobogót, de a legnagyobb szerencsémre nem adtam túl a „kék villámon”, mire erre rájöttem. Úgyhogy maradt az Innova, a világ talán legjobb kismotorja. Mindenkinek ajánlom, aki városi szaladgálásokra, kisebb túrázgatásokra keres egy elnyűhetetlen, kisétvágyú, hű társat!


Update 09.09.23.:
- Azóta Meki is vett egy Hondát :)
- Amiket a legelején írtam, azokon már csak mosolygok. Még, hogy a Scarabeo jobb bármiben is… Idén ültem újra egy olyanon, de már semmi pénzért nem kellene az Innova után.

Hibalista

- Szakszervízben, rosszúl beállított szelepeken kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

MP. Csak rövidítve :(

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Azóta én szervízelem...

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Scarabeo 50 Következő motorja? Innova 500i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.