Aki szereti az unalmas dolgokat annak örömet okoz.
Szöveges ítélet
Újonnan vettem,egy Varaderót követett a sorban....a Varaderó magasra tette a mércét,mind kényelemben,mind használhatóságban.Elsőre azt kellett mondjam,hogy jóval keskenyebb,és amolyan játékszernek tűnt utána ezt használni.
A futóműve elég egyszerű,nem kimondottan friss a mai motorokhoz képest,a motorja nyomatékos,hajszolva szomjas fajta,de szelíden elmegy 5.3-ból is.A szélvédelme gyenge,vettem rá gyári túra plexit,azzal jobb lett.A gyári dobozai kritikán aluliak,csúnyák és a felső dobozba nem fér be egy bukó sem nemhogy kettő.Arról nem beszélve,hogy kinek az ötlete volt egy zárható dobozra cippzáros magasítást tenni?Bármikor egy késsel felnyitható,ha kivágják a textil magasítást...
A gyári markolatfűtése semmitérő,az csere érett...
Amúgy annak akinek mindig túraendúrója volt,annak egy unalmas és felettébb egyszerű szerkezetnek minősül,menetközben vettem mellé egy vizes GSA-t,hát az fényévekre van előtte mind tudásban,mind futóművileg,mind az apró technikai megoldásokban is...
Az elkövetett 85 ezer km alatt,meghibásodása a gyári markolatfűtésen kívűl nem volt,ellenben a rossz utak miatt a burkolatcsavarok,rendszeresen kiesnek,elhagyom őket.
Unalmasan teszi a dolgát,baja nincs,de élményeket nem nyújt...
Bejártam vele Marokkótól-Törökországig szinte minden európai országot,de ha eladom,nem fogom megsiratni....
Hibalista
- Kardáncsere,garanciában,visszahívás keretében.
- A gyári markolafűtése gyenge és tönkre is ment,kb 4 éves korában.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | Varadero | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |