A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Tact 1981 (49)

Tact 1981 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

AF-24, Honda Tact (Ez is DIO)

Szöveges ítélet

2005-ben vettem az Aquaman-nál A régi Simsonomat akartam lecserélni egy megbízhatóbb járgányra. Először egy Dio-t néztem ki, de az eladó rábeszélőkéjének köszönhetően végülis egy sötétkék Tact-ot vettem. A simsonhoz képest ebben volt önindító, sisaktartó az ülés alatt, meg zárható kesztyütartó is, ja, és az automata szivatót majdnem el is felejtettem.
Amikor előhozta a raktárból, rögtön első rúgásra beindult, majd persze adott hozzá egy új akksit is.
Azelött sosem vezettem robogót, így kicsit félve ültem rá, majd megkérdeztem, hogy hol van az egyes, mire ő nevetett és azt mondta, csak rá kell ülni és meg kell húzni a gázkart, de vigyázzak, mert van benne erő.
A hazaút élvezetes volt.
A megbízhatatlan Simson után ezzel soha nem volt semmi gondom. Egyetlen egyszer állt le egy meredek emelkedőn haladva felfelé, majd pedig nem akart elindulni többé. Hosszas indítózás és rugdosás után, végül úgy döntöttem, visszafordulok. Legurultam a lejtőn, majd gurulás közben próbálgattam az önindítót, míg végülis elkapta és beindult.
Iszonyatosan füstölt és rángatott ezután, az alapjárat eltünt, de a szervízig el tudtam menni vele. Mire odaértem, már semmi baja nem volt. Amikor visszamentem a szervízbe, a szerelő megmutatta a gyertyát, amin vagy 5 mm-nyi kokszos lerakódás volt, nem csoda, hogy rángatott. Más baja nem volt. (ekkor derültki, hogy a gyertya 3x annyit ment, mint az ajánlott csereperiódus) Új gyertya, karbi tisztítás, új légszűrő és ment tovább gond nélkül.
(azóta a gyertyakulcs mindíg nálam van.)
Sajnos autóvásárlás miatt eladtam, de még láttam párszor az új gazdával elrobogni.
Összegezve a dolgot, szerintem rendkívül megbízható egy kis gép ez, és nem is néz ki csúnyán. Amikor a bátyám pár napja vett egy Dio-t, rögtön elöntöttek a régi emlékek, főleg mert én vittem neki haza Vácról Budapestre. (gond nélkül persze, hisz ugyanaz a motor hajtja a Dio-t, mint a Tact-ot)


Hibalista

- Gyertya, hátsó-fékbowden, kilóméter spirál.

Ide hordtam szervizbe

Aquaman Óbuda. Nem túl jó a szervíz, nekem jól összekarcolták a fényezésemet, meg valami olajat folyattak rá. + drágák.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.