A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

xl600v Transalp 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Zabagép

Szöveges ítélet

A találkozásom a Trampival úgy történt hogy,egy öreg 250-es japán moci után szerettem volna nagyobb kategóriára váltani,és motoros baráti tanácsra meg saját elképzelésem alapján döntöttem a transalp mellett.Találtam egy Ígéretes gépet,elmentünk megnézni,szerelem lett első látásra,és nem bántam meg a választást,használt de jó állapotú gépre sikerült szert tennem amit bizonyít a sok megtett kilométer (bocs mérföld),mert USA-piacra gyártott modellről van szó.Kisebb-nagyobb túrák során bejártam vele a környékbeli országokat,de itthon is használom rendszeresen semminemű hiba nélkül. Tapasztalataim szerint egy jó erőleadású, sokoldalú használatra alkalmas motor ,a futómű jó bár lehetne egy kicsit feszesebb is,a szél és esővédelme remek de a gyári plexit nagyívben le kell dobni róla és túraplexire átcserélni.Nekem még így is toldót kellett rátenni mert 185-centi vagyok és 110-felett a sisakot dobálta a menetszél.Az első fék jó ,de a hegyekben szerpentinezve sajnos az egy tárcsa kevés(dupla tárcsást még nem vezettem de biztosan jobb). A hátsó fék még dobfék a mocin,mintha nem is lenne rajta, a motorfék remekül kihasználható az első mellé.A terhelhetősége akár egy öszvéré fél házat rálehet pakolni simán elviszi, persze nem száguldozva csak kényelmesen lazán. a benzin fogyasztása remek,átlag 4-4.5 körüli, erre költök túrakor legkevesebbet,a címbeli Zabagép név meg úgy jött össze hogy haverom aki 160-kiló(én vagyok 70-kiló vaságyastul) kölcsönkérte a gépet egy napra,hajtotta ő is rendesen és mikor visszahozta mondja kajánul hogy fogyasztásra kihozott a motorból 3.7-es átlagot és letette elém a benzin számlát. Azóta van neve a motornak.

Hibalista

- Csak az átlagos kopó-fogyó alkatrészek ami egy Transalpon előjöhet,első-hátsó gumik,Lánc-lánckerék csere,aksi,fékbetét,motorolaj+szűrők,gyertyák,esetleg izzók cseréje. Egyszer kellett cserérnem a hátsó rugóstag alsó tűgörgős csapágyat kopás miatt.A gyújtás elektronikával nem volt még problémám.

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizelem.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

motorszerelő ismerősöm.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.