A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Steed 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A végtelenségig megbízható dögös chopper

Szöveges ítélet

Mindig is chopper mániás voltam, de csak korlátozott jogsim volt ezért is esett a választás a Steed-re. 25kW alatti igazi klasszikus chopper.

Erről a típusról azt kell tudni, hogy japán belpiacos, de a lökettérfogaton kívül nemigen különbözik a 600-as Shadow-tól.

Van az a mondás miszerint egy chopperrel három dolgot nem lehet: gyorsítani, lassítani és kanyarodni. Ez valamelyest igaz is, de mindent ellensúlyoz a kinézete és a hangja.

Maga a gép nagyon jól motorozható, nagyon stabil, kiválóan lehet vele túrázni akár ketten is. Amit nem lehet vele, vagy csak nehezen az az előzés. Mivel csak 400-as és abból sem a vadabb fajta, ezért 90-100-ról a gyorsulása már nem igazán meggyőző, inkább csak gyorsulgatás. De ha van elég hely és elég egyenes az út, akkor még előzhetünk is vele.
Ha egyedül megy az ember akkor jóval virgoncabb, akkor már bátrabban lehet vele közlekedni.

A kuplungja zseniális, soha nem ugrál rángat vagy köhécsel, akár 3-asban is rángatás nélkül el lehet vele indulni. A motorja mindig pöccre indul, és nagyon szépen jár.

A gyári kormányt nem tudom kiknek csinálták, mert az egy csutka vacak (keskeny, egyenes), úgyhogy első teendőim közé tartozott lecserélni egy íves szélesebb kormányra, ami baromi sokat javított a kényelmen, a kezelhetőségen, és a stabilitáson is.

A vezető ülése szép nagy és kényelmes. DE! Az utasülés olyan mintha nem is lenne. Vékony, kemény, kényelmetlen vacak. Még egy gyorsasági motoron is kényelmesebb a hátsó ülés mint ezen.

A hátsó ülést és a lomhaságát (a teljesítménye nekem még így is megfelelt) leszámítva egy rettentő jó és dögös moci.

Hibalista

- Semmi sem romlott el rajta... -

Ide hordtam szervizbe

Váci úti Honda szervizben miután megvettem kipucoltattam a karbit, és olajat cseréltettem, meg az első telót újíttattam fel...Teljesen jófejek voltak, és még az árból is engedtek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? 440LTD Következő motorja? Vulcan, Vagy Yamaha DragStar
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.