A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Fes 150 Pantheon 2006 (149)

Fes 150 Pantheon 2006 (149) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A Városi sporoló-->Kisrakéta

Szöveges ítélet

50cm-es kisrobogó-után kerestem egy kicsit erősebb teljesítményű és nagyobb testű robogót. Több típust megnéztem, kipróbáltam, a Honda Pantheon Jött be külső megjelenésre, komfortra, egyenletes teljesítményt leadó finom kis halk motorjával. Az enyém egy 2003-as kiadású 2003-évvégi forgalomba helyezésű, tehát az új karosszériás, hátul hosszú csik lámpás kivitel, 125cm-es modell. Szerintem ideális Városi, elővárosi közlekedésre, kellő teljesítménnyel rendelkezik, kis cm-hez képest, könnyedén gyorsítja a motort, Mivel Injektoros, ezért egyenletesen megtorpanás és hidegüzemi kínlódások nélkül gyorsít, valamint fogyasztása is fenomenális, városi-vegyes forgalomban is 3-Liter körüli fogyasztás-ból kijön. Olajcsere 3000Km-ként, 0.9 L kell bele, nem kell olajszűrőt sem cserélni hozzá mivel egy fém szűrő van benne ez mosható, így fenntartása Valóban olcsó. Duálos a fékrendszere, ami annyit tesz hogy a Hátsó fék behúzásakor fékezi az első kereket is, a fékkar japánosan finoman kattanik jó a fékhatás nagyon vészfékezés esetén is hatásos no para !! Ülés alatt jó nagy csomagtartó van, zárt bukó simán belefér, és mellé még pakolható / 14” laptop táskát simán beleraktam…/. Finoman indul gombnyomásra, volt hogy 3-hétig ált egyre indult semmi erőlködés. Lámpa alapból mindig világít rajt tehát nem kell foglalkozni vele hogy felkapcsoltuk-e vagy sem.Müszerfala kimondottan szép, éjszakai megvilágítása nekem nagyon tetszett, jól leolvasható semmi csicsamicsa , van benne 2 napi számláló is, digitálisan, ez jó ha köztes távolságot kellett mérnem. Menetdinamikája azt mondom kellően elég, én 100Kg vagyok és alattam városban nagyon szépen gyorsul, 90Km/h pillanatok alatt eléri, igaz ez közel a vége is mivel 100Km/h nál leszabályoz, ezt egy kis elektronikai trükkel ki lehet iktatni ahogy olvastam a forumokon, ezután olyan 130-135Km / h szépen tudja, a motor úgy van tervezve hogy jóval többet is elbírna de a japán tervezők a tertosságot-megbízhatóságot tartották alapból szem előtt. Szélvédelme példás, a világból ki lehet vele menni, de azért én inkább tényleg városi közlekedésre ajánlanám, arra tökéletes.Fentartása olcsó, mindent elehet végezni othon rajta egy kis férfias műszaki érzékkel. Én bátran ajánlom másoknak is, 400-500e. Ft körüli rendszámos árával szerintem az egyik legszebb, legmegbízhatóbb komfortos Japán robogó.

Hibalista

- Gyakorlatilag az olajcserékben ki is merült a aszervízelés, egyszer az egyik helyzetjelző izzó kiégett na ezt művészet volt kicserélni rajta.

Ide hordtam szervizbe

Othon magam szervízeltem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6300
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.