A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996)

Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A tökéletes mindenes...

Szöveges ítélet

Tiszteletem mindenkinek,

Sok éves kihagyás után ültem vissza ismét motorra. Elég sok motort megnéztem, de valahogy nem igazán voltam úgy, hogy na ez most kell nekem. Egészen egy pénteki napig. Akkor láttam meg egy szalonban az ujjabb kiadást. Ott végem volt. Ezek után már célirányosan kerestem a típust. Hamarosan már a garázsban állt egy fekete tünemény :) Érdekes módon, nem sok rohangál a magyar utakon belőle, lehet ezért sem tünt fel hogy ilyen is van.

A két év során csak itthon használtam. Hétköznap munka miatt rohangáltam vele az országban, hétvégén meg csapatás kétszeméllyel. Mert ezen a jó magyar utakon is eléggé komfortosnak mondható, és nem kell hülyére forgatni ahhoz hogy tempósan haladjak. Motorfék és nyomaték ... az VAN. Nem is kevés, ezért eleinte sokszor majdnem átugrottam a kormányon :) Viszont ha nem volt kedvem váltogatni, akkor nem váltogattam, csak dobtam egy 6-at, és ennyi. Persze csak közúti és Bakonyi kiruccanásoknal. Teljesen mindegy hogy hegynek fel, vagy le, egy vagy két személy, a nyomatékra és a motorfékre mindig számíthatsz!!!

Két személlyel is kényelmes, még hátul is. Ezért inkább túra-sport kategóriába sorolnám. Túraplekszivel szinte 200-ig csak kicsit kellett össszehúznom magam (pedig 184 centi vagyok), gyárival is jól ellehet lenni rajta 160-170 ig. Egyébéknt 200-210 felett már nem tol oylan vehemensen mint alatta, 230-240 felett meg kész. Az óra szerinti 255 a végét így csak lassan éri el. Ekkor azonban .... le se merem írni .... inkább jobb ha keresel egy kutat mert a 16 liter csak 120-130 km-re elég. Öreguras tempóban, nem rohanva (max 140, és ésszel) a fogyasztás csak7-8 lityi :) CSAK :) Mielőtt megvettem, körül néztem a neten, és így nem ért váratlanul a dolog. Ezért ha valaki ilyen mociba gondolkodik, előtte alaposan gondolja végig ezt, mert ennélkül a motorozásokból csak az állandó tankolás, és kút keresesi para marad meg.

Alapvetően a legmegbízhatóbb motor a kategóriájában. Elvégre Honda, és 11-ik évébe lépett szinte változatlanul. Gyakori hiba a régieknél, vezérműlánc feszítő törése. Kb. 10ezer HUF meg egy óra a szervízben, ha eljutsz odáig. Nekem a feszszabályozóm ment még tönkre, mert alulméretezték a hűtését. Mivel nem ovlt kedvem 120 ezerért gyárit venni, ami ugyan ilyen :( ezért egy Nógrádi szakitól (aki ennek a gyártására specializálódott) vettem egyet 30ezerért. Kicsit nagyobb, de nem melegszik túl. Volt még egy bosszantó hiba: a benzin vákuum csővem elrepedt. Ezért ha éppen falsot szívott, akkor az egyik henger leállt. Csak úgy találomra. Megoldás: késsel minusz két centissé alakítottuk a csövet és már jó is.

A hangja.... phuuuu... az igen jó. Főleg nyitott dobbal (nekem Martin volt fenn). Nagyon komoly :) Csak ajánlani tudom mindenkinek. Aki azt nem hallja meg, az teljesen süket :) A mocira mindig Pirelli Diablo Corsa gumit tettem fel. Anno ezzel is vettem, és nem akartam kisérletezni másikkal, mert nekem bejött. Még a nagy nyári esőzések során sem mozdult meg alattam a sas az M1-sen, pedig siettem haza a lehetőségekhez képest.


Én csak ajánlani tudom a típust mindenkinek, akit nem a 200 lőerő vonz - bár annak ott van az SP2 - és néha két személlyel is közlekedik. Az egyetlen kompromisszum a fogyasztás. Ezt leszámítva túrázásra, napi használatra nagy távolságok esetén, és döntögetésre a legjobb moci.

Mivel ki szerettem volna probálni, hogy milyen is egy sornégyes gép, ezért most egy 750-es gsxrrel portyázok. És hogy milyen? Hiányzik a V motor adta tulajdonság. De ez van. Ha lesz VTR 1200, akkor a következő biztos az lesz, vagy az sp3 (?) ha kényelmesebb lesz...

üdv
Jani

Hibalista

- A 2000 előttiek sajátossága és gyengéje: vezérműlámcfeszítő és feszszabályzó

Ide hordtam szervizbe

Győr REAL

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Mindenki Ferije

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.