A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

cbf 125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A tökéletes megoldás!

Szöveges ítélet

Én voltam az,aki "a 125 cm3 király" címü értékelést írtam, még anno a motor új korában.
Azóta a harmadik szezonunknak is vége, a 2009-es motoromban azóta lett 17012 km. Továbbra is a napi Halásztelek-Astoriát járom (42 km), illetve ami hozzá jön, meg az éves egyszeri Balaton "túra". Minden évben 8 hónapot használtam minden nap! Esőben, napsütésben, márciustól novemberig.
A motor azóta is hibátlan, soha nem hagyott még cserben, mindig indult, még a téli állás után (4 hónap) is elsőre!
A fogyasztása továbbra is 2 LITER/100 km.!!! Maximálisan meg vagyok vele elégedve! Ennyi idő után az akkor gyengének tűnő hátsó féket is megszoktam.
Szervízbe hordtam rendszeresen, a Honda Dream-be.
Nagyon korrektek, negatívum, hogy mivel márkaszervíz, ezért nem olcsó...
Az első hiba lassan elő fog jönni, sajnos láncszettet kell cserélnem 17 ezer km után, mert szakaszosan megnyúlt a lánc. Természetesen ebben a budapesti forgalomnak jelentős -negatív-szerepe van!
De végülis ez nem a motor hibája, szokásos elhasználódási folyamat része, mint a fékbetét. Sajnos közel 40 ezer Ft egy láncszett csere a Dream-nél...

A gyorsulása még három év napi rutin/megszokás stb. után is állítom, hogy kellemes, a menetdinamikája megfelelő, könnyed (biztonságos!) városi, elővárosi cikázáshoz jó partner! Főútakon a 80-90 km/h-nál kezdődő előzéseket csak ésszel lehet, mert ekkora sebességnél a gyorsulás a végsebesség elérése(kb. 110 km/h) kicsit időigényesebb.

Ezt a motort én hosszú távra vettem,(emiatt tettem bele anno egy kicsivel több pénzt, és nem a 100-200 ezer forintos robogókat néztem) ezért azt gondolom, hogy nagyon jó döntést hoztam, amikor a cbf 125-öst választottam, kifejezettem ajánlom mindenkinek aki meglovagolja ezt a B125 kampányt és 125 cm3-ra váltana!




Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17012
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? F-act 50 cm3 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.