A tökéletes fehér paripa
Szöveges ítélet
Szerencsére a vf nem sikerült,így Hondáék TÖKÉLETESítették.´88-ban még párszáz ponton javítottak rajta,eredmény 110%.
A v4-es blokk karakterisztikája hibátlan kombináció,alul tol,felül húz.Alul dohog,felül visít.2000-től rá lehet húzni bármelyik fokozatban,6000-ig dízelmozdony.Akkor lassan kinyitja a száját,7000-nél vesz egy nagy levegőt,hogy nyolcezernél elüvöltse magát,és 11500-ig démonian tomboljon.
0-ról 200-ig 11,6 másodperc a gyáriadat,ez elég az adrenalin termeléshez.
Üléspozíciója kényelmes,túrás.Sajnos a futóműve is.Kicsit nyúlós,lágy,észnél kell lenni vele.
A fék bőven elég a motorhoz.
A műszeregység rút de szerethető.A szélvédő plexi kézzel két fokozatban állítható!
A Budapesti utaktól a sztrádáig jó kompromisszum,országúton orgazmus.A korrektség kedvéért a fogyasztás:5 és 10 liter között(90km/h és 200 km/h).
Szervíztapasztalatom nincs,a pakolhatóság kérdést nem értem.
Hibalista
- semmi...
Ide hordtam szervizbe
magamhoz(olaj,gyertya,stb.)
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |