A tökéletes autópótló
Szöveges ítélet
Szeretem. Nagyon jó, kényelmes kezes motor, igazi műszer. :) Elfog rajta a Honda érzés, hogy minden precíz és pontos :)
A futóműve is nagyon jó, a hasonló robogókhoz képest hatalmas csomagtartója a legjobb: minden belefér.
Autóval nem lehet Budapesten közlekedni, ezért kellett valami a kocsi mellé. Véletlenül sikerült kettőt vennem, de ezt tartottam meg, mert ebben volt ABS is, ami nagyon jó. Ezek után másmilyen nem is kellene, csak ABS-es gép. Amikor elromlott a hengerfejtömítés, sajnos a szerviz mindenre tippelt, csak arra nem, mert nem voltak egyértelmű jelek. És főleg azért, mert ilyen nem szokott előfordulni. Picit melegedett a motor, és lassan kinyomta a vizet a tágulásiba, viszont onnan nem szívta vissza. :) De szerencsésen kicseréltem, és azóta jó (ez 2 éve történt). Tippelős csere versenyen először a hűtősapkát javasoltak cserére (10000Ft), szerencsére a Suzuki ignisnek is pont ilyenje van 3000Ft-ért, meg a Maruti Suzukinak is 900Ft-ért. Utóbbi kettőt meg is vettem, de nem segített rajta. Ötlet volt még a termosztát (14000Ft-ért), azt nem vettem, csak kiszereltem, de nem változott a helyzet. Lábosban a tűzhelyen kipróbáltam, tökéletesen nyitott és zárt, így azt visszaraktam. Még a hűtőcsere lett volna, az viszont nagyon drága, így azt alapból elvetettem, mert egy egyéves motornak gyári fagyállóval nem vízkövesedhet el a hűtője. Mielőtt bárki nekiállna szerelni, először szerezzen be egy Haynes-féle szervizleírást, mert nélküle nem fog menni. :)
Napi 70-100 km-t tekerek bele autópályán és városban vegyesen, ezért nemrég raktam rá egy nagyobb Polini hengerszettet, Polini super speed variátort, hozzávaló kevlár szíjjal, meg egy Malossi végáttételt. így már kellemes a pályán is. Olajat érdemes 3000 km-enként cserélni. Gumi elment alattam 20000 km-t. Pirelli Diablo SC-t volt és azt is vettem rá, nagyon jó és nem vészes az ára (13000Ft /db). Van rajta még egy Givi túraplexi (30000Ft), így nem para az eső, és szélcsend is van. :) Első fékbetétet 1X cseréltem, a következőnél tárcsát is kell (13000Ft). A hátsó tárcsa kb. 2X annyit kibír, de majdnem 2X annyiba is kerül. Utángyártott hajtóműszíj (athena 4000Ft, de csak féltávot tud a gyárihoz képest, igaz a gyári az 20000Ft). Két személlyel is kellemes, jól gyorsul, párom is szeret velem jönni. Imádja, hogy hátul is kényelmes, még háttámla is van (a plusz sisaktartó doboz egyben háttámla is). Kellően szép hangjáról egy titán Akrapovic gondoskodik, így méretre és hangra rendre 400-asnak nézik. Ha cserélnem kéne, ugyanez kéne max. nagyobb motorral, ami persze nem létezik. Max. mellé vennék egy valami túrázós nagyobbat. :)
Hibalista
- Hengerfejtömítés 4000Ft -
Ide hordtam szervizbe
Honda - Karasna Rendes segítőkész srácok szeretek hozzájuk bemenni.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Jómagam.Amit a szervizbe nem tudnak kitalálni azt én csinálom meg :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Runner FXR 180 2T | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |