A tökéletes!
Szöveges ítélet
Eddig még csak pár hónapot használtam, 29000 Km-el vettem és most van benne 36000km. Mióta megvettem csak fékbetét cseréltem elöl és hátul is! Most ért oda, hogy tavasszal kap egy kormánycsapágyat,láncszetet és most lessz olajcsere is, gyári Honda olajat kap!
A motorja csendesen szépen jár, hisz Honda! Ereje sokak számára kevés (78ló), de szerintem utcára, normális motorozáshoz, kiránduláshoz és túrázáshoz tökéletesen elég! Alulra hangolt nyomatékos motorja van ,ezért nagyon takarékos, mert nem kell szétforgatni! Futóműve a kiviteléhez képest tökéletes, akár utassal és csomagokkal megpakolva is stabil, nem himbálózik szépen követi az ívet amit diktálok neki! Előfordul kormányszitálás elengedett kormánynál gumi tipustól, terheléstől függően, de ez szerintem nem probléma, mivel nincs olyan forgalmi szituáció amikor el kell engedni a kormányt mindkét kézzel! Eddig egyszer felütött az eleje, de az egy akkora kátyú miatt volt ami után megáltam megnézni, hogy sértetlenek maradtak-e a felnijeim! Üléspoziciója tökéletes köszönhetöen az ülésmagasság állítási lehetőségnek, amivel magunkra tudjuk szabni a motort! Szélvédelme jó a nagy fejidomnak köszönhetően és 2 lépésben állítható pleximagasságnak!
Pakolhatósága szerintem pazar, az ülések alatt elfér minden kötelező tartozék és még az esőruhámat is ott tartom! Sokat járok sok cuccal ezért vettem rá egy givi oldaldoboz rendszert amivel ugyan olyan stabil a gép! Utassal is megyek sokat ezért fontos volt, hogy neki is kényelmes legyen! A viszonylag nagy ülés és a nagy ülés-lábtartó távolság miatt az utas jól érzi magát!
Fogyasztás elég kedvező: egyedül a vegyes átlag fogyasztás :5liter/100km, de volt már 4.4 is!
Nagyon szeretem, meg vagyok elégedve vele, először nem gondoltam volna, hogy ilyen jó paripát vásárolok, de megérte a pénzét!
Olaszországban készül, de a blokkját japánban rakják össze és a többi alkatrésze és összeszerelése is Japán minőség!
Mindenkinek ajánlom ezt a motort, főleg annak aki egy nyugodt magabiztos motort szeretne ami partnere lehet a felhőtlen motorozásban!
Már 48 ezer km-nél járok. Blokkja ugyanúgy jár mint eddig. Pár változáson át esett.
Optikailag megszépült kicsit és ami számottevőbb, előre kapott Wilbers progresszív villarugót hozzá tartozó sűrűbb olajjal. Nagyon határozott és feszes lett a futóműve.
A kilóméterből kifolyólag nagy szervízen esett át ami alkalmával szelep hézag ellenőrzést kellet végrehajtani. Minden hézag gyárilag megadott értékeken belül van! Karburátor szinkron után nagyon szépen jár.
Minél többet megyek vele annál jobban szeretem és ragaszkodok hozzá, ajánlom mindenkinek!
Hibalista
- Semmi, csak a kopó, fogyó dolgok!
Ide hordtam szervizbe
Az előző gazdi ide hordta: Komfront KFT. Honda márkaképviselet 2900 Komárom Mártírok útja 47
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját magam, mivel ez a szakmám!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 29000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | RS125 | Következő motorja? | Egy jó ideig biztos nem cserélek, de ha eljön az ideje akkor CB1300s |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |