A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 Rr 2007 (599)

Cbr 600 Rr 2007 (599) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A szexi dög

Szöveges ítélet

Május elején kaptam meg, majd 1 hónapos várakozás után. A szalonból alig akartak kiengedni, hogy milyen szép. Igaz, ami igaz, valóban nem sokat látni a fekete-fehér színkombinációból.
Tapasztalatok? Nagyon megy. Már a bejáratás alatt is kiderült, hogy ez nem az előző motorom kategóriája. Meglepő módon ez bizonyult a 192cm-hez a legkényelmesebbnek (CBR600RR ´06 vs. CBR600RR ´07 vs CBR1000RR). A futóműve vajpuha, ezt szinte biztosan kell majd állítani pályára, de utcán megfelelő, még a közel 100kg-hoz is. A féke überbrutál, ott állok meg, ahol akarok. Néha azt veszem észre, stoppiztam. A kormányteló teszi a dolgát, észre sem venni. Kanyar elött meg elég csak a kanyarra gondolni és már teszi is a dolgát. Gyönyörűen megy egy íven, nagyon meglepő, hogy sokszor igényli kanyar közben a gyorsítást.
A motor sokkal jobb lett, mint a tavalyi, sokkal nyomatékosabb alacsony fordulaton, szinte 5000 körül is kényelmesen lehet vele motorozni, bár egy előzés ilyenkor visszaváltást igényel. Alapvető tény, sokat kell váltani rajta, hogy megmaradjon az erő is benne.

Ami nem tetszett benne:
-nagyon pici a hely a hátsó ülés alatt
-kissé villanymotoros hang (orvosolva, TwoBros Racing karbon dobbal, full nyitott+kivehető furulya)
-hátsó lámpakonzol (orvosolva ValterMoto rendszámtartóval, LED-es indexekkel)
-kissé alacsony plexi (orvosolva, ValterMoto versenyplexi, jobban be lehet bújni mögé)

Került rá még némi optikai tuning, ha érdekel, nézd meg itt:
http://www.kep.tar.hu/badzoli/50492955#2.

Mostmár olyan hangja van, ami illik is hozzá. Olyan 7-8ezer felett az Airbox hangja is megjön, mint egy csapágyas turbó, hangosabb a motoron ülve, mint a full nyitott dob. Hamarosan pályára is kerül majd, kíváncsian várom, mit mutat majd.

Köszönet a DangerBikes-nak...

Hibalista

- Semmi. Ennyi km alatt csoda is lenne...
-

Ide hordtam szervizbe

Honda Park

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.